Capture van twee uur lijkt maar een paar seconden

Pagina: 1
Acties:

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Topicstarter
Ik heb een probleem met het captureprogramma van m'n tv-kaart (cheap-ass Tybotech met bijbehorend progje). Als ik iets capture en het afsluiten van de capture gaat niet helemaal goed (als ik 't afsluit via extern bureaublad, als ik twee keer op de rec-knop moet drukken omdat ie de eerste keer lijkt te haperen, enz), dan mislukt de capture meestal: een bestand van een paar seconden (wat uitgezonden werd tijdens de seconden waarin ie haperde) terwijl het wel een gieg of meer groot is. Geprobeerd te openen in verschillende mediaplayers (WMP, Real, virtualdub), maar alle zien ze alleen die paar seconden.

Hoe kan ik het 'verborgen' materiaal in de file terughalen? Uploaden gaat moeilijk, is een paar keer gebeurd en de kleinste ervan is al 800 MB...

[ Voor 8% gewijzigd door Steve op 26-06-2005 00:37 ]

Verwijderd

Als je het in Virtualdub al niet kunt openen.. heb je denk ik best een probleem.

Het enige wat ik me kan bedenken, is de 1e 20 Mb oid van het bestand eraf halen en dan weer opnieuw openen in virtualdub.

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Topicstarter
Heb ook al geprobeerd om met een filejoiner dat bestand en een andere, kleinere avi samen te voegen, maar dan neemt ie nog altijd dat stuk van een paar seconden.

[ Voor 13% gewijzigd door Steve op 26-06-2005 11:54 ]

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Topicstarter
Hoe kan ik die eerste 20 MB van dat bestand eraf halen dan?

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Topicstarter
Niemand een idee? Ook niet hoe ik gewoon die eerste paar MB eraf kan halen?

• Xiphalon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-02 22:26
Capture je wel via een codec?

Rauwe video data rent al snel in de gigabytes, en dan is he tinderdaad logisch dat het systeem het niet bij kan houden.

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Topicstarter
Ja, MPEG-4. En ik heb al captures van tig gigabytes gemaakt zonder problemen, ik heb 't enkel wanneer het afsluiten van het capturen niet helemaal goed gaat.
Pagina: 1