Ik heb het volgende probleem, ik ben geregistreerd bij bitsoup.org (tuurlijk upload ik niet meneer Brein), maar sinds enige tijd kom ik er helemaal niet meer op met een 403 error. Nu zal je misschien denken, account geblokkeerd, maar contact met de staff van Bitsoup heeft uitgewezen dat mijn ip niet geblokkeerd is, mijn account niet geband en dat het waarschijnlijk in mijn router moet zitten. Dit vind ik wel heel erg raar, aangezien ik elke willekeurige andere site wel op kom.
Mijn Hardware:
Belkin wireless router met Upnp mogelijkheid, type weet ik zo ff niet
P4/2,4
Belkin wireless PCI
Internet via (c)hello
Ik heb geprobeerd met IE, FF, heb mijn cookies gewist, client rules aangemaakt voor mijn webbrowsers, alternatieve DNS servers ingesteld en mijn pc in de demilitarized zone gezet. Niks mag helaas baten.
Iemand nog een idee waar ik het zoeken moet, want ik heb geen idee meer. Zou ik geen tweaker zijn, lag de pc ongetwijfeld ergens buiten in misvormde toestand
Mijn Hardware:
Belkin wireless router met Upnp mogelijkheid, type weet ik zo ff niet
P4/2,4
Belkin wireless PCI
Internet via (c)hello
Ik heb geprobeerd met IE, FF, heb mijn cookies gewist, client rules aangemaakt voor mijn webbrowsers, alternatieve DNS servers ingesteld en mijn pc in de demilitarized zone gezet. Niks mag helaas baten.
Iemand nog een idee waar ik het zoeken moet, want ik heb geen idee meer. Zou ik geen tweaker zijn, lag de pc ongetwijfeld ergens buiten in misvormde toestand