Kennis van mij heeft gewoon ADSL, en had 1 pc. Hij heeft die gewoon aan internet hangen via een adsl router (heet dat zo?) waar gewoon 1 pc aan kan. Nu wil hij meerdere pc's aan het internet. Nou vraag ik mij een paar dingen af, aangezien ik alleen ervaring heb met glasvezel en inbel verbindingen.
1. Kan er gewoon een switch achter dat ene kastje (ik heb het nog niet gezien, maar neem aan dat het de standaard bijgeleverde niet USB variant is).
2. Of moeten ze apart een router aanschaffen? Zo ja, welke is dan geschikt, een standaard Alcatel, of een goede Draytech Vigor, of iets er tussen in? Alle info is welkom, ik heb de FAQ ook al even gelezen, maar dit staat er volgens mij niet in..
Alvast bedankt
..
1. Kan er gewoon een switch achter dat ene kastje (ik heb het nog niet gezien, maar neem aan dat het de standaard bijgeleverde niet USB variant is).
2. Of moeten ze apart een router aanschaffen? Zo ja, welke is dan geschikt, een standaard Alcatel, of een goede Draytech Vigor, of iets er tussen in? Alle info is welkom, ik heb de FAQ ook al even gelezen, maar dit staat er volgens mij niet in..
Alvast bedankt
edit:
Het blijkt om Kabel ipv ADSL te gaan
Het blijkt om Kabel ipv ADSL te gaan
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2005 15:16 ]