Van de een op de andere dag is opeens mijn DVD-brander verdwenen uit "Deze computer" en kan dus niet meer gebruikt worden. Nader onderzoek bij apparaatbeheer leverde het volgende op:
Windows kan dit apparaat niet starten omdat de configuratiegegevens in het register onvolledig of beschadigd zijn. (Code 19)
Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten.
Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb de drivers niet op een CD staan, die werd er niet bijgeleverd. (Kant en klare PC) en online zijn alleen maar firmware drivers te vinden.
Er is al aangeraden dat ik XP het beste opnieuw kan installeren, maarja zonder CD/DVD-station gaat die vlieger niet op zoals Andre Hazes zou zeggen.
De brander in kwestie is overigens een Pioneer DVR-106D
Windows kan dit apparaat niet starten omdat de configuratiegegevens in het register onvolledig of beschadigd zijn. (Code 19)
Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten.
Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb de drivers niet op een CD staan, die werd er niet bijgeleverd. (Kant en klare PC) en online zijn alleen maar firmware drivers te vinden.
Er is al aangeraden dat ik XP het beste opnieuw kan installeren, maarja zonder CD/DVD-station gaat die vlieger niet op zoals Andre Hazes zou zeggen.
De brander in kwestie is overigens een Pioneer DVR-106D