Bluetrek S2

Pagina: 1
Acties:

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Hallo,

Ik heb sinds gisteren een Bluetrek S2 gekocht. Ik was bij de mediamarkt en wilde eerst ff snel klaar zijn voor 50 euro, maar kwam erachter dat alle headsets in die prijsklasse afvielen om verschillende redenen (Batterijen, gewicht, pasten niet) Daarom toch maar wat meer geld uitgetrokken voor de S2.

Ik gebruik deze nu icm de nokia 6310. Opzich werkt het geheel vrij goed, maar ik heb het gevoel dat de headset vrij zacht is kwa geluid, hij staat bijna continu op max of net daaronder wat weer als gevolg heeft dat het geluid beetje gaat kraken omdat het oortje aan zn max zit.

Dan heb ik het probleem dat ik in verschillende auto's (VW Passat, Seat Alhambra, Peugot 106, Opel Vivaro) last heb van wegvallende verbinding terwijl de telefoon in mijn broekzak zit en een halve meter hoger aan dezelfde kant het oortje. Wisselen van kanten had geen zin... Het enige wat wel hielp was de telefoon nog dichter bij de headset houden (10/15cm) maja dan schiet je je doel voorbij.

Ik heb helaas niet direct een ander toestel tot mijn beschikking om het mee te proberen en vroeg me daarom af of er hier anderen zijn die ervaring hebben met dit headsetje icm de 6310.

Kan het trouwens ook zijn dat ik de 6310 ff moet laten updaten door nokia? Is namelijk nog nooit gebeurd volgens mij ;)

• RicX
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-01 19:03

RicX

Het leven is geen ponypark

je moet hem in ieder geval laten updaten... tis gewoon zo dat deze telefoon heel veel problemen heeft met bluetooth verbindingen die langer dan korte tijd moeten duren ( :P mooie zin he??). Ik zou gewoon ff bij een nokia-shop langsgaan of ff bellen met nokia nederland:

van de website:
Club Nokia Careline
Club Nokia Careline heeft speciaal tot doel jou antwoorden aan te reiken en hulp aan te bieden om het maximum te halen uit je Nokia telefoon en toebehoren.
België: 070/70.77.70
Luxemburg: 034/208.08.193
Nederland: 0900/202.60.55 (lokaal gesprek)

Honesty is the best policy, but insanity is a better defense

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:26

Sorcerer8472

Mens sana?

Bwegh, ik reageer maar in dit topic omdat er geen ander topic over is en het wellicht voor zoekers nuttiger is om alles in één topic gebundeld te houden...

Heb gisteren ook een S2 gekocht, op zich tevreden over het bereik (7 meter met m'n S55 voordat hij begint te kraken etc.), ook tevreden over het volume dat ik te horen heb, maar het volume dat anderen te horen hebben is gewoon veel te zacht. Ik moet echt hard praten voordat anderen me goed kunnen verstaan en da's niet echt fijn. Heb net wat met het volumeknopje geprutst (harder zetten maakt ook de microfoon harder, maar als ik m'n telefoon zachter zet dan wordt alleen de speaker van de headset zachter) en heb het zo een beetje ge-workaround, maar ik moet nog steeds redelijk hard praten om verstaanbaar te zijn hoewel het een heel stuk is verbeterd. Alleen jammer dat het geluid nu brakker klinkt (omdat headset redelijk hard staat en m'n S55 een stuk zachter 8)7)

Iemand anders deze problemen? Zit ik met een productiefout of zijn deze dingen echt zo brak?

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.