Toon posts:

[BF2] Crashed zonder melding naar desktop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Ik heb een probleem met battlefield 2, en na ongeveer 1.5 uur googlen voor een oplossing is dit mijn laatste middel, ik denk dat iemand hier een oplossing weet want ik zach een verwijzing naar mijn probleem in een andere thread, jammer genoeg zonder oplossing.

Ik kan battlefield 2 zonder problemen spelen, de demo werkte perfect. Ik kon ook voertuigen goed besturen en gebruiken.

Vandaag haalde ik de volle versie, ik speelde, maar soms crashte hij naar de desktop zonder error melding, geen patroon te bekkennen. Maar, toen ik wat beter ging opletten gebeurde het als ik in en voertuig stapte, en dan wel een land-transport voertuig, de buggy en de humvee zijn hier een voorbeeld van.

Ik heb verschillende drivers geprobeerd, tevergeefs, verschillende refreshrates, gelijk of niet gelijk met mijn beeldscherm, niks schijnt te werken.

Iemand suggesties?

Systeem:

Windows Xp service pack 2
Gforce fx5200 (verschillende drivers geprobeerd)
1024mb ram
asus a7v8x moederbord.
en 120 gig aan ruimte

En ja, ook hier heb ik op het forum gezocht.

{edit} Ik ben vergeten een titel te maken, kan ik niet aanpassen. Sorry....

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2005 22:05 . Reden: titel fout ]

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
Er zijn ook andere topics over geopend over het zelfde probleem. Moet je even de search gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het nog steeds niet kunnen vinden, zou je een hint kunnen geven :|

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 22:35:
Ik heb het nog steeds niet kunnen vinden, zou je een hint kunnen geven :|
[rml][ BF2] crashed zonder melding naar desktop[/rml] ...

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, maar dat is jammer genoeg niet de oplossing, die had ik al geprobeerd. Andere suggesties?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 22:48:
Bedankt, maar dat is jammer genoeg niet de oplossing, die had ik al geprobeerd. Andere suggesties?
Zijn er denk echt niet. Er zijn best veel problemen met bf2. Ik denk het enigste middel om het op te lossen, zijn patches.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, jammer dan.

En de demo werkte nog wel perfect.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Ik heb je topictitel even gefixed :)

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-07 19:34

M.I.G.

[like an alien]

Ik heb ook geen super-duper systeem maar bij mij draait ie zonder problemen.

- Heb je direct X9.0c?
- Videokaart ken ik niet maar issie wel supported in de lijst van EA? Dus 128 MB minimaal?
- Ik zie niet in je startpost wat de processor snelheid is? Ik heb zelf XP1800 draaien maar met een 9800XT kaart erbij dus ondanks dat de processor laag is volgens BF2 kan ik um redelijk goed draaien in hoge resoluties. Heb je dat programmaatje al gedraaid die bij het opstarten van de DVD te kiezen is? Wat zegt dat programmaatje?
- Draaien er nog andere progs bij het spelen van het spel? Als het mogelijk is alles uitzetten? Werkt het dan?

Let us know!

Verwijderd

Topicstarter
-directx 9.0c

-amd athlon xp2400. 2.0ghz

-Ja, hij staat in de lijst.

- ik zal kijken, maar ik draai bijna altijd helemaal clean.
*avg virus scanner
*msn 7.0 geloof ik
*Nvidia display
*AVG Soundmaneger
*Winzip quik pick

Verwijderd

ik heb het ook wel is met me systeem

amd athlon 64 3200+
1024 mb ram
ati radeon x800 pro

dus denk dat het gewoon aan het spel ligt.

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-12 23:44

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Is inderdaad gewoon het spel. Weer een typisch EA product. Te snel op de markt gebracht.

Even een opsomming van de huidige problemen:
Random "crash to desktop".
Einde van de map op linux servers disconnect alle spelers met crash to desktop.
Veel te weinig ranked servers om op te spelen.
"Your connection to the server has been lost" wanneer je probeert te verbinden.

Desalniettemin is het een geweldig leuk spel om te spelen, hopelijk wordt het spel snel gepatched.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Verwijderd

Topicstarter
En het zuigt de band breedte van een server.

Tja, het is echt alleen maar bij transport land voertuigen. Ik kan vliegen en in tanks rijden, maar niet in de humvee of de buggy.

Verwijderd

dat probleem wat jij beschrijfd blijkt een bug te zijn en zou met de volgende patch verholpen worden als het goed is. Die kun je zeer binnekort verwachten.

Verwijderd

Ik zou sowieso een nieuwe videokaart halen. Maar als dit geen optie is.
Doe dan eerst de standaard dingen:
-Speciale BF2 videokaart drivers (niet de allernieuwste maar de met BF2 meegeleverde nvidia 77.40 en ati 4.6)
-Eventueel overklokken ongedaanmaken
-EAX uitzetten
-Hardware audio uitzetten
-VOiP uitzetten
Als dit alles nog niet werkt, zoals bij mij, probeer dan hyperthreading uit te zetten op je moederbord. Tot mijn grote verbazing loste dit voor mij het crash to desktop probleem op (het is dus wachten op de eerste patch?).

succes

Verwijderd

Topicstarter
Een nieuwe videokaart zit er even niet in, pas in mijne nieuwe rig koop ik een nieuwe.
Ik zal dat VOIP eens uitzetten, de clan gebruikt toch teamspeak dus ik heb het niet nodig.

Verwijderd

Open dan even je eigen topic ;)

[ Voor 95% gewijzigd door Crash op 06-07-2005 21:13 ]

Pagina: 1