Data manipuleren vóór versturen via netwerk.

Pagina: 1
Acties:

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:31
Ik zoek een programmaatje waarmee ik datapakketjes kan bewerken. Nog vlak voordat de pakketjes mijn computer verlaat, wil ik de data in deze pakketjes kunnen bewerken.

Het zoeken via google, download.com, tucows en andere downloadsites heeft niets opgeleverd. Er kwamen alleen resultaten met firewalls en programmaatjes om datapakketjes te bewaren, maar niet om pakketjes te versturen.

Weet iemand waar ik zo'n programma kan vinden ?

Speel ook Balls Connect en Repeat

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Misschien kun je uitleggen wat je precies wilt bereiken; is het niet voldoende om een sniffer te gebruiken om pakketje op te pikken; te manipuleren en vervolgens weer te versturen? Of moet dit realtime gebeuren? Wat wil je er precies aan bewerken?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Onbekend
Dat is inderdaad voldoende. Maar de (gratis) sniffers die ik gevonden heb, konden zelf geen pakketjes versturen.

Ik wil het handmatig doen, want het gaat maar om een paar pakketjes.

Ik heb namelijk een uploadgedeelte van een site geprogrammeerd. En daarvan wil ik nu de beveiliging daarvan testen waaronder hij ook 'foute' data moet herkennen.

Verwijderd

Ettercap en Ethereal kunnen het volgens mij allebei.

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:02
WPE Pro is iets 'simpeler', hiermee kun je ook packets editen en weer versturen, maar ik weet niet of WPE ze ook 'tegen' kan houden.
Maar bij HTTP zal dat niet zo'n probleem zijn.

• Onbekend
Bedankt. Dat programma werkt simpel.
Het originele pakketje kan m'n firewall wel blokkeren. :)

Pagina: 1