Bedrijf : Webtrix
Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600
als $this->editbd een lege string ("") is gaat ie wel door. Een lege string is niet gelijk aan null.
[ Voor 6% gewijzigd door __fred__ op 25-06-2005 21:55 ]
Het lijkt inderdaad niet te kloppen. Sterker nog, volgens mij klopt dit gewoon niet. Vervang die if gewoon door dit:
Dat zou namelijk altijd moeten kloppen, aangezien zowel lege strings als NULL als "emtpy" beschouwd worden, zoals je ook hier kan lezen.
Verder geven we hier in Programming & Webscripting geen support op scripts van anderen. Je geeft aan dat je de code niet snapt; daaruit leid ik af dat je die niet zelf geschreven hebt. Mail de maker als je de precieze betekenis wil begrijpen, die weet er meer vanaf dan wij.
PHP:
1
| if (!empty($this->editbd)) |
Dat zou namelijk altijd moeten kloppen, aangezien zowel lege strings als NULL als "emtpy" beschouwd worden, zoals je ook hier kan lezen.
Verder geven we hier in Programming & Webscripting geen support op scripts van anderen. Je geeft aan dat je de code niet snapt; daaruit leid ik af dat je die niet zelf geschreven hebt. Mail de maker als je de precieze betekenis wil begrijpen, die weet er meer vanaf dan wij.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dit topic is gesloten.
![]()