Nieuwe voeding --> HD dood + 1 dvd brander onherkenbaar

Pagina: 1
Acties:

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Beste mensen :'(
na 2x een nieuwe voeding (thermaltake 500 watt atx 2.0) door verschillende omstandigheden (allemaal garantie) eindelijk de 3e nieuwe binnengehad. Ik alles aansluiten (atx kabel ging al moeilijk in de voeding, is cable management ding). Ik druk op de aan-knop van pc... gebeurd er niks. Ik atx kabel eruit en erin gedaan, en na paar keer deed ie het eindelijk.

Nu blijkt me hd niet meer op te spinnen. De harde schijf spint ook niet meer op in een andere pc.

Kan ik nu concluderen dat de voeding gewoon kut is?...ik durf eigenlijk niet eens meer aan die winkel te vragen, aangezien me 1e garantiegeval was (echt kapot), de 2e liep die fan van aan en heb 2 maanden moeten w88 tot ik weer nieuwe kreeg (hele tijd out of stock). Nu stond er al een nieuw systeem in de planning met nieuw moederbord enz, zal ik de voeding daarop testen of gewoon een compleet nieuwe eisen van ander merk? Geen zin dat straks me hele nieuwe setup ook na een uur naar de eeuwige jachtvelden kan

De 3.3 volt lijn zat ook op 3.25 V (en dat was hij bij 1e voeding ook al, en die atx kabel was verbrand (3 pinnetjes waaronder de 3.3)) de rest zat wel mooi erboven. Of kan ik concluderen dat me moederbord (=atx stekker) gewoon erg brak is

[ Voor 25% gewijzigd door DutchTSE op 26-06-2005 10:53 ]