ik heb donderdag avond een linksys router gekocht van het type befsr41 versie 3.1.
om dat mijn huidige smc aan vervanging toe was (veel problemen mee de laatste tijd ).
nu heb ik een media center in mn woonkamer staan waar ik regelmatig dvd'tjes mee leech / kijk van mijn werkstation (staat boven)
echter kwam ik er vandaag achter dat niet meer ging zo als ik het gewend was
veel hickups en haperingen in beeld en geluid
na wat testen hier een daar kwam ik er achter dat de linksys router traag is en bijna geen data door stuurd
voorbeeld
linksys van pc 1 naar pc 2 900mb 26min
smc van pc 1 naar pc 2 900mb 3min
enz enz
meer testen gedaan met vershillende files en het verhaal laat het zelfde zien als hier boven
hoe kan dit ???
heb al de laatste firmware van linksys dr in gedonderd
en dit maakt helemaal niets uit
zie ik iets over het hoofd in de router ??
heb verder de search gebruik kwam veel tegen over deze router maar niet over dit probleem
router is stock op het password na
om dat mijn huidige smc aan vervanging toe was (veel problemen mee de laatste tijd ).
nu heb ik een media center in mn woonkamer staan waar ik regelmatig dvd'tjes mee leech / kijk van mijn werkstation (staat boven)
echter kwam ik er vandaag achter dat niet meer ging zo als ik het gewend was
veel hickups en haperingen in beeld en geluid
na wat testen hier een daar kwam ik er achter dat de linksys router traag is en bijna geen data door stuurd
voorbeeld
linksys van pc 1 naar pc 2 900mb 26min
smc van pc 1 naar pc 2 900mb 3min
enz enz
meer testen gedaan met vershillende files en het verhaal laat het zelfde zien als hier boven
hoe kan dit ???
heb al de laatste firmware van linksys dr in gedonderd
en dit maakt helemaal niets uit
zie ik iets over het hoofd in de router ??
heb verder de search gebruik kwam veel tegen over deze router maar niet over dit probleem
router is stock op het password na
Na rose e cient spin