Toon posts:

[iPod] overzetten muziek

Pagina: 1
Acties:
  • 1.043 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nu is het zo dat ik in Denemarken woon en over 5 dagen terug naar Nederland ga. Nu heb ik een vrij grote muziek collectie die total geordert is in mappen. Nu wil ik graag al mijn muziek hebben op mijn iPod met die mappen structuur maar ik wil ook dat ik de muziek kan afspelen omdat ik eerst 5 dagen naar Duitsland ga :)

Ik heb eens naar dit zitten kijken: http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=300173 maar ik ben er niet zeker van dat ik de muziek kan afspelen als ik op die manier doe.

Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

De iPod kijkt niet naar de mapstructuur net als iTunes. De mappenstructuur word dus niet overgenomen op de iPod als je die nog wilt kunnen afspelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Oxi op 25-06-2005 20:01 ]

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

Daarentegen krijg je, als je de MP3's er via iTunes af haalt, wel weer een overzichtelijke mappenstructuur terug.

Ik weet niet of die ordening gelijk is aan degene die je nu gebruikt, maar erg moeilijk om te zetten kan het niet zijn.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
dawuss schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 20:35:
Daarentegen krijg je, als je de MP3's er via iTunes af haalt, wel weer een overzichtelijke mappenstructuur terug.

Ik weet niet of die ordening gelijk is aan degene die je nu gebruikt, maar erg moeilijk om te zetten kan het niet zijn.
Ehm, je kunt met iTunes toch niet je mp3's van de iPod afhalen? Dat kan toch alleen met programma's als ephpod enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:50
volgens mij is er een plugin voor Winamp die je iTunes database omzet naar een Winamp library
het heet IMPORT/EXPORT (denk ik) misschien heb je daar wat aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-09-2024

GSL

Progje om spul van iPod af te halen is al eerder langs gekomen: Senuti. Zet al je muziek netjes in mappen in je music folder (of in een andere folder)
Dus gewoon alles met iTunes eropgooien en met Senuti erafhalen :)

grab it here : http://wbyoung.ambitiouslemon.com/senuti/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Wat dawuss bedoelt is dat je de iPod kunt instellen als mass-storage-device en dan de muziek er vanaf kopiëren terwijl iTunes ingesteld staat zijn music directory te organiseren.

Dan krijg je /Artiest/Album/Tracknummer Titel.mp3

Ik heb sinds een weekje iTunes mijn muziekdir (91GB) laten organisen en dat gaat eigenlijk heel goed. Geen klachten over of missende muziek. :)

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
Oxi schreef op zondag 26 juni 2005 @ 10:54:
Wat dawuss bedoelt is dat je de iPod kunt instellen als mass-storage-device en dan de muziek er vanaf kopiëren terwijl iTunes ingesteld staat zijn music directory te organiseren.

Dan krijg je /Artiest/Album/Tracknummer Titel.mp3
Okee, maar dan kun je dus niet je muziek beluisteren :) En dat is toch een duidelijke eis van de TS ;) Maar goed, er zijn al een paar alternatieven genoemd.
Pagina: 1