Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Als je pc bij zwaardere programma's gaat swappen, dan kan het best veel uitmaken ja... ik zou het gewoon proberen!
Ik vraag me af of windows niet gewoon de ene swapfile volschrijft, en dan pas met de volgende begint. Daarnaast kan je het gewoon proberen natuurlijk, het is niet risicovol en makkelijk te proberen.
Als je het gaat proberen, verlicht ons dan ook met de resultaten aub
Als je het gaat proberen, verlicht ons dan ook met de resultaten aub
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Ik heb zelf ook een over Raid verspreide swapfile. Ik heb drie HD's. HD1 met Windows op C:
HD2 en HD3 vormen een Raid0 Array met meerdere partities, waaronder 1 partitie S: van 1 GB die helemaal vooraan op de Array staat (dus het snelst de benaderen) Mijn swapfile is in totaal 768MB groot, met 384MB op C: en 384 op S: Overigens heeft partitie S: een clustergroote van 32K
Werkt super
HD2 en HD3 vormen een Raid0 Array met meerdere partities, waaronder 1 partitie S: van 1 GB die helemaal vooraan op de Array staat (dus het snelst de benaderen) Mijn swapfile is in totaal 768MB groot, met 384MB op C: en 384 op S: Overigens heeft partitie S: een clustergroote van 32K
Werkt super
i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover
Het gaat hier over Windows XP of wat? Vertel dat even dan zet ik dat in je topic titel
Verder, misschien dat dit interessant is:
Verder, misschien dat dit interessant is:
You can optimize virtual memory use by dividing the space between multiple drives and removing it from slower or heavily accessed drives. To best optimize your virtual memory space, divide it among as many physical hard drives as possible.