photo gallery

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• lvnielen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-02 06:44
Weet iemand een foto online gallery die makkelijk online te beheren en makkelijk instaleren is?(mag php, mysql)

ik wil namelijk wat foto's makkelijk online kunnen zetten zonder dat ik al te veel werk hoef te doen.

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:13
Wil je het echt via een web interface uploaden of mag het ook gewoon een programma zijn?

Anders zou je eens Web Album Generator kunnen proberen, deze maakt een net fotoboek van je foto's. Hoef je het alleen maar even te uploaden met een FTP client.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Er zijn er tientallen, gebruik google en je vind er iig 2 die door veel mensen gebruikt worden. Ik geloof dat dat "zelf op onderzoek uitgaan" heet, dat vinden ze hier fijn voordat je dit soort vragen stelt.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-03 19:38
Check celerondude.com eens, die heeft een zeer relaxte IMO :)

• voodoo202
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-08-2025

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-03 16:34

we_are_borg

You will Comply

Kijk hier eens.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik denk dat je met een simpele [google=photo gallery php] ver genoeg komt ? :)

Zonder dat je specifieke eisen hebt, of een bepaalde opmerking over de html code, kunnen we je niet verder helpen lijkt me zo :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.