Een tijd geleden probeerde ik het mp3 programma van apple: iTunes uit. Ik vond het toen een zeer relaxt programma en ik wou het dus weer installeren. Ik had de installatie file nog mn HD staan, maar toen ik hem wou installeren kreeg ik errors. Ik dacht dat het misschien een corrupt bestandje zou kunnen zijn, dus besloot ik iTunes opnieuw te downloaden, nadat hij klaar was wou ik hem installeren en tot mijn verbazing had ik wéér hetzelfde probleem.
Ik krijg deze errors:
Ook op google zoeken over dit probleem werkt niet, en de GoT search leverde totaal niets op.
Weet iemand hier de oplossing voor?
Ik krijg deze errors:
enError 1402.Could not open key: HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\.cdda\OpenWithProgids. Verify that you have sufficient acces to that key, or contact your support personal.
ik heb alles verwijderd wat met iTunes te maken had, ook die registry key (want waarom zou hij er staan als iTunes tóch niet geinstalleer staat?) en het daarna nog eens geprobeerd, maar ik kreeg nog steeds dezelfde errors.Error: -1603 Fatal error during installation.
Consult Windows Installer Help (msi.chm) or MSDN for more information
Ook op google zoeken over dit probleem werkt niet, en de GoT search leverde totaal niets op.
Weet iemand hier de oplossing voor?