Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb vandaag voor mijn Acer N35 een Kingston 1024 MB kaartje
gehaald zodat ik heel europa erop kan zetten..
Alleen nu werkt het kaartje niet in m'n PDA!! Hoe kan dit? (het kaartje
heb ik bij de winkel laten testen en die doet het wel)

Groet,

Rudy

Verwijderd

Een beetje meer informatie mag ook wel, maar vooruit. De N35 heeft standaard een 256 SD-card mee met Destinator voor zover ik weet, misschien dat ie daar nog mee loopt te kloten. Als je de 1024mb card erin stopt en je PDA een soft-reset geeft, kijk dan of PPC hem te pakken krijgt.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2005 16:16 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 16:15:
Een beetje meer informatie mag ook wel, maar vooruit. De N35 heeft standaard een 256 SD-card mee met Destinator voor zover ik weet, misschien dat ie daar nog mee loopt te kloten. Als je de 1024mb card erin stopt en je PDA een soft-reset geeft, kijk dan of PPC hem te pakken krijgt.
De N35 is ook verkrijgbaar zonder software en SD-kaart.

Een Apacer 1Gb werkt in ieder geval wel met een N35.
Misschien helpt een format (via kaartlezertje onder Windows).

Verwijderd

Als je de card in je PDA stopt en hem een soft-reset geeft, zou hij de card moeten zien, ongeacht of zijn bestandssysteem corrupt is. Dat laatste zou hij aanmoeten geven in de File Explorer, waarna hij zou moeten vragen om een format.

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Of dit er mee te maken heeft weet ik niet, maar ik had problemen met een kingston 1GB CF kaart (als dit over SD gaat laat maar zitten dan)..
Deze deed niets in mn pocket loox 720, dat bleek eraan te liggen dat de intel chip in de pocketloox niet overweg kan met exact dat type controller wat op de kingston kaart zit.
Wat je dan kan doen is de kaart opsturen naar Kingston, met een RMA formulier. Je krijgt dan van kingston een nieuwe kaart met een andere controller die wel goed werkt.

De kaartjes uit gemaakt zijn in Japan hebben dit probleem, de kaartjes uit Taiwan doen het perfect.

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11 07:00
Heeft dat kaartje een wit of een geel lock-schuifje?
Als het een witte is, gelijk terugbrengen en ruilen voor een gele.
Die witte zijn ernstig incompatible met allerlei apparaten.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 16:21:
Als je de card in je PDA stopt en hem een soft-reset geeft, zou hij de card moeten zien, ongeacht of zijn bestandssysteem corrupt is. Dat laatste zou hij aanmoeten geven in de File Explorer, waarna hij zou moeten vragen om een format.
Heb ik geprobeerd en werkt niet.. Kaartje heb ik in de winkel laten formateren en heeft
dus ookniet geholpen..

Verwijderd

Topicstarter
suspect schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 17:49:
Heeft dat kaartje een wit of een geel lock-schuifje?
Als het een witte is, gelijk terugbrengen en ruilen voor een gele.
Die witte zijn ernstig incompatible met allerlei apparaten.
Heeft een wit schuifje..

Verwijderd

Topicstarter
Hier weer ff een nieuwe update van mijn probleem! Nu heb ik vandaag
het kaartje in de PDA van mijn buurman gedaan, heeft ook een N35 en
daarin werkt het kaartje wel!! Rara hoe kan dat nou weer??

Verwijderd

Ik heb ook een probleem met mijn Acer n35. Als ik de batterij opgeladen heb en ik zet de PDA weer aan, krijg ik een leeg scherm met daarop in grote letters de melding "SD DOWNLOAD". Verlogens zit de PDA zo vast als een huis. SD slaat volgens mij op Secure Digital. Ik heb er een 512 MB SD kaartje inzitten (merkloos).

Een software matige reset helpt niet. Doe ik een hardwarematige reset (jumpertje rechtsonder), dan start de boel wel weer op, maar ben ik (uieteraard) al mijn reeds geinstalleerde software kwijt.

Wat gaat hier mis en wie weet een oplossing? Is mijn SD kaartje niet in orde of zo?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 12:50:
Hier weer ff een nieuwe update van mijn probleem! Nu heb ik vandaag
het kaartje in de PDA van mijn buurman gedaan, heeft ook een N35 en
daarin werkt het kaartje wel!! Rara hoe kan dat nou weer??
Probeer (indien mogelijk) een ander kaartje in je N35. Misschien dat het slot gewoon kaduk is.
Pagina: 1