Zoals ik het lees zorg je bij die stappen alleen maar voor dat ie geunlocked wordt, het overklokken zelf (pipes, gpu en geheugen) moet je volgens mij daarna zelf nog doen.
Je kan 2 wegen bewandelen, een gepatchte Display Driver installeren (optie 1), of een originele driver installeren (van de ati-site) en vervolgens ati2mtag.sys patchen.
Als je optie 1 doet, dan moet je het volgende doen:
1) Download de laatste versie van "Softmodded Display Driver" op de download pagina van die site
2) Voer dit programma na het downloaden uit
3) Volg de instructies op het scherm (eula accepteren en next klikken enzo). Als daarna windows met een scherm komt over de Windows Logo test, dan moet je zorgen dat ie verder gaat (bij een engelstalige windows moet je dan kiezen voor 'continue anyway', in het nederlands zal het wel 'toch doorgaan' ofzoiets zijn)
4) Na het installeren, klik op 'finish'
5) Download en installeer het "Control Panel", als je dat nog niet hebt (zoals ik al zei heb ik geen ATI-kaart, maar jij weet vast wat ze daarmee bedoelen. Hebben ze de driver en de grafische schil uit elkaar getrokken ofzo

)
6) Als je een all-in-wonder kaart hebt, doen moet je ook nog de "WDM Capture Driver" downloaden, en eventueel ook de laatste versie van ATI's Multimedia Center
7) Reboot
8 ) Start ATITool en controleer het aantal actieve pipelines op het tabblad settings|overclocking. Ik weet niet of ze nu bedoelen dat hij standaard alle overige pipes al unlocked voor je, of dat je op het tabblad te zien krijgt dat hij geunlocked is ofzo. Maar dat zie je vanzelf wel...
[
Voor 15% gewijzigd door
sewer op 25-06-2005 16:39
]