Halflife 1 Opstarten zonder STEAM

Pagina: 1
Acties:

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:57
Vraagje waar ik met de bestaande topics op GoT niet uit kom...

Ik speelde met een aantal vrienden (voordat ik dus steam had geinstalleerd)met een paar laptops Lan games bij mij thuis.... Dus alleem op de router en gamen. Via half-life 1(!) had je de optie om een LAN game op te starten en iedereen kon die dus gewoon joinen. Nu heb ik steam gedownload en ben ik op internet tegen andere gaan gamen. Alleen de opzet van het half-life menu is nu compleet anders. Wanneer een vriend van mij een LAN game opstart kan ik deze via Steam niet zien? EN wanneer ik een server aanmaak kunnen zij niet joinen... Wat nu te doen?

ehhhh..HOI

• krizzziz
Update

Via het console toch weten te connecten met de server in het spel..alleen geeft deze dan een foutmelding aan..

This server is using an older protocol ( 45 ) than your client ( 47 ). If you believe this server is outdated, you can contact the server administrator at (no email address specified)

Betekent dit dus dat ik niet meer kan multiplayeren?

ehhhh..HOI

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dit is een probleem, geen discussie, dus SGD > SPV :)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Dit is al vele malen langsgekomen, probeer de search dus eens :)
Zorg ervoor dat beide clients ge-update zijn naar de nieuwste versie.

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Het is niet mogelijk om met een Steam-HL-client te connecten naar een HL server zonder Steam. Hetzelfde geldt andersom. Dus allemaal via Steam of allemaal zonder.

• krizzziz
Dutchmega schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 17:53:
Het is niet mogelijk om met een Steam-HL-client te connecten naar een HL server zonder Steam. Hetzelfde geldt andersom. Dus allemaal via Steam of allemaal zonder.
Hoe moet ik dus mijn steam HL client opstarten zonder steam zeg maar?

@Crash search heeft NIKS opgeleverd voor mij....

ehhhh..HOI

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-11 22:09
Is t niet veel eenovudiger om gewoon je oude half-life.exe te gebruiken en gewoon helemaal geen steam op te starten ?

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

kRiZzZiZ schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 18:46:
Hoe moet ik dus mijn steam HL client opstarten zonder steam zeg maar?
Ik denk niet dat dat kan, je krijgt namelijk een protocol error wat aangeeft dat je HL versie is geupdate met een nieuw multiplayer protocol.

Anders installeer je HL nog een keer in een andere map, als het goed is dan kan je de HL in die nieuwe map gewoon opstarten en gebruiken voor je LAN. :)

[ Voor 59% gewijzigd door GambitRS op 26-06-2005 16:44 ]

MechWarrior || Monsters Game

Pagina: 1