Als ik me wil afmelden kan ik niet meer kiezen voor andere gebruiker, waar kan ik deze optie weer aanzetten?
Bedankt voor de Reacties
Bedankt voor de Reacties
[ Voor 9% gewijzigd door blaataaps op 25-06-2005 16:31 ]
Verwijderd
Welke andere gebruiker? {hint}Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 15:45:
Als ik me wil afmelden kan ik niet meer kiezen voor andere gebruiker, waar kan ik deze optie weer aanzetten?
Als je nou iets meer info geeft dan het bovenstaande verhaal en iets meer moeite doet om dingen zelf uit te zoeken vóór je hier iets vraagt voorkom je topics zoals in je posthistory te zien zijn.Bedankt voor de Reacties
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ik denk dat hij het welkom venster bedoeld. Waarschijnlijk krijgt hij nu een Windows 2000 style inlog schermVerwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 16:29:
Bedoel je het Guest-account in XP? Start > Control Panel > User Accounts > Guest Account > ON
[ Voor 54% gewijzigd door Spixo op 25-06-2005 18:10 ]
Verwijderd
Volgens mij heeft de TS meer aan "Snel naar andere gebruiker overschakelen"Ricardo87 schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 18:09:
Start > Control Panel > User Accounts > Change the way users log on or off > Use the welcome screen
Er vanuit gaande dat je Windows XP gebruikt
[...]
Ik denk dat hij het welkom venster bedoeld. Waarschijnlijk krijgt hij nu een Windows 2000 style inlog scherm
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2005 18:12 ]
Use Fast User SwitchingVerwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 18:12:
[...]
Volgens mij heeft de TS meer aan "Snel naar andere gebruiker overschakelen"![]()
Of hoe dat ook in de engelstalige versie mag heten
Tenzij het inderdaad om het welkomstscherm gaat
Verwijderd
Jij was net eerderMei schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 18:52:
Ga naar het configuratiescherm en dan naar "Gebruikers". Klik daarna op de link "De manier waarop gebruikers zich aan- en afmelden wijzigen" en vink daarna "Snel naar andere gebruiker overschakelen" aan.
Problem solved
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2005 18:55 ]