Toon posts:

[XP] Andere gebruiker kiezen weg*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik me wil afmelden kan ik niet meer kiezen voor andere gebruiker, waar kan ik deze optie weer aanzetten?

Bedankt voor de Reacties

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Welk besturingssysteem gaat het over? (Zodat dat die conform de policy tussen blokhaken gezet kan worden, en ik heb gelijk even de uitroeptekens weggehaald). Wat is er veranderd dat het nu niet meer kan, en waar heb je allemaal al gekeken, want volgens mij is dit probleem al vaker langsgekomen hier :)

[ Voor 9% gewijzigd door blaataaps op 25-06-2005 16:31 ]

Verwijderd

Bedoel je het Guest-account in XP? Start > Control Panel > User Accounts > Guest Account > ON

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 15:45:
Als ik me wil afmelden kan ik niet meer kiezen voor andere gebruiker, waar kan ik deze optie weer aanzetten?
Welke andere gebruiker? {hint}
Bedankt voor de Reacties
Als je nou iets meer info geeft dan het bovenstaande verhaal en iets meer moeite doet om dingen zelf uit te zoeken vóór je hier iets vraagt voorkom je topics zoals in je posthistory te zien zijn.

Met de info uit je startpost kan niemand iets beginnen, behalve jij. Dat snap je toch hopelijk wel?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:13
Start > Control Panel > User Accounts > Change the way users log on or off > Use the welcome screen

Er vanuit gaande dat je Windows XP gebruikt :)
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 16:29:
Bedoel je het Guest-account in XP? Start > Control Panel > User Accounts > Guest Account > ON
Ik denk dat hij het welkom venster bedoeld. Waarschijnlijk krijgt hij nu een Windows 2000 style inlog scherm ;)

[ Voor 54% gewijzigd door Spixo op 25-06-2005 18:10 ]

Verwijderd

Ricardo87 schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 18:09:
Start > Control Panel > User Accounts > Change the way users log on or off > Use the welcome screen

Er vanuit gaande dat je Windows XP gebruikt :)

[...]

Ik denk dat hij het welkom venster bedoeld. Waarschijnlijk krijgt hij nu een Windows 2000 style inlog scherm ;)
Volgens mij heeft de TS meer aan "Snel naar andere gebruiker overschakelen" ;)
Of hoe dat ook in de engelstalige versie mag heten :)

Tenzij het inderdaad om het welkomstscherm gaat :z

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2005 18:12 ]

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:13
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 18:12:
[...]

Volgens mij heeft de TS meer aan "Snel naar andere gebruiker overschakelen" ;)
Of hoe dat ook in de engelstalige versie mag heten :)

Tenzij het inderdaad om het welkomstscherm gaat :z
Use Fast User Switching ;)

Volgens mij geld dat alleen voor snel van gebruiker wisselen. Volgens mij wil de TS zich *helemaal* afmelden. Maargoed, als de TS zo vriendelijk wil zijn even uit te leggen wat hij precies bedoeld... ;)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dit had je toch wel heel makkelijk zelf kunnen oplossen, of ten minste een goede poging tot kunnen doen.

Wat heb je allemaal al geprobeerd? Wat heb je over dit probleem op GoT en Googe al gevonden? Ik zet even je OS in de topictitel per de Windows Operating Systems - Policy :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
nee je weet wel je gaat naar start en dan afmelden, dan kun je kiezen inloggen met andere gebruiker.
Dat staat er niet meer bij :( het is Windows XP

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Ga naar het configuratiescherm en dan naar "Gebruikers". Klik daarna op de link "De manier waarop gebruikers zich aan- en afmelden wijzigen" en vink daarna "Snel naar andere gebruiker overschakelen" aan.

Problem solved :)

Verwijderd

Mei schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 18:52:
Ga naar het configuratiescherm en dan naar "Gebruikers". Klik daarna op de link "De manier waarop gebruikers zich aan- en afmelden wijzigen" en vink daarna "Snel naar andere gebruiker overschakelen" aan.

Problem solved :)
Jij was net eerder :P

Ja ik had dat ook, net in dit topic gekeken en nu opgelost :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2005 18:55 ]

Pagina: 1