Ik heb al een tijdje last van hinderlijk foutmeldingen van WinXP.
Als ik een spel speel (WoW bijv.) start de pc opeens opnieuw op.
Nadat de pc zichzelf heeft gerestart krijg ik het winXP foutenrapport. Van daaruit word ik verder gelinked naar een Windows support site. Waarin iets staat over een Apparaatstuurprogramma of Grafisch Stuurprogramma.
Mijn computer is net naar de shop geweest, omdat mijn moederbord kapot was. Er is ook extra RAM bijgekomen. Van 512mb naar 1gb.
Met mijn nieuwe moederbord en RAM erin krijg ik steeds foutmeldingen dat er een fout is met RAM.
Mijn computer is:
Intel Pentium4 2,4Ghz
1gb RAM
NVIDIA GeForce4 Ti 4200 met AGP8X
Nadat het opnieuw is opgestart krijg ik een scherm waarin staat dat Windows is hersteld na een ernstige fout.
Grafisch stuurprogramma
Apparaatstuurprogramma
RAM
Ik heb het hulp programma dat Windows je laat downloaden (voor RAM) al geprobeerd, dit leverde geen problemen. Ook heb ik nieuwe drivers voor me videokaart gedownload. Beide hadden geen enkel effect.
Hopelijk heeft iemand een oplossing,
alvast bedankt voor de moeite!
PS: Nieuwe moederboard heeft dezelfde chipset als de oude
Oud: Asus P4S8X-X
Nieuw: P4S900-MX
Als ik een spel speel (WoW bijv.) start de pc opeens opnieuw op.
Nadat de pc zichzelf heeft gerestart krijg ik het winXP foutenrapport. Van daaruit word ik verder gelinked naar een Windows support site. Waarin iets staat over een Apparaatstuurprogramma of Grafisch Stuurprogramma.
Mijn computer is net naar de shop geweest, omdat mijn moederbord kapot was. Er is ook extra RAM bijgekomen. Van 512mb naar 1gb.
Met mijn nieuwe moederbord en RAM erin krijg ik steeds foutmeldingen dat er een fout is met RAM.
Mijn computer is:
Intel Pentium4 2,4Ghz
1gb RAM
NVIDIA GeForce4 Ti 4200 met AGP8X
Nadat het opnieuw is opgestart krijg ik een scherm waarin staat dat Windows is hersteld na een ernstige fout.
Windows verwijst me naar deze paginas:Microsoft Windows
Het systeem is hersteld van een ernstige fout.
Deze fout is in een logboek vastgelegd.
Wij verzoeken u dit probleem bij Microsoft te melden.
Wij hebben een foutenrapport gemaakt dat u kunt verzenden zodat wij Microsoft Windows kunnen verbeteren. Wij zullen dit rapport vertrouwelijk en anoniem behandelen.
Als u dit foutenrapport wilt weergeven, klikt u hier.
Grafisch stuurprogramma
Apparaatstuurprogramma
RAM
Ik heb het hulp programma dat Windows je laat downloaden (voor RAM) al geprobeerd, dit leverde geen problemen. Ook heb ik nieuwe drivers voor me videokaart gedownload. Beide hadden geen enkel effect.
Hopelijk heeft iemand een oplossing,
alvast bedankt voor de moeite!
PS: Nieuwe moederboard heeft dezelfde chipset als de oude
Oud: Asus P4S8X-X
Nieuw: P4S900-MX