Ik heb donderdag bij de halfords een versterker gekocht en deze was ik net aan het aansluiten.
mp3 speler op de input (onder de 3 volt input dus dat zou moeten kunnen volgens mij) direct van de accu naar de versterker de +
De nul draad naar het chassis
en de remote draad komt van een draadje voorin waar 12 volt opkomt zodra ik de auto op het eerste contakt zet.
Ik sluit net dus alles aan.... helemaal niks.... nog geen plop.
Ik meet wel 2,2 volt wisselspanning van de mp3 speler.
Op de speaker aansluitingen meet ik helemaal niks. (geen van alle, dus ik heb front en rear niet door elkaar gehaald).
Het vreemde is dat als de auto op contakt staat ik geen 12 volt meer meet tussen de nul draad en de plus draad en ook niet tussen de nul en de remote draad. Het is iets van 2,7 volt geworden.... IS DAT NORMAAL??
Ik heb al
-de level proberen aan te passen, geen verschil
-de freq proberen aan te passen, geen verschil
-de input nagemeten -> ok
-de output gemeten -> helemaal niks.
-zekeringen gecontroleerd -> allebij ok
wie oh wie kan mij helpen
update:
net bij een elektronicazaak geweest en een kerel die er niet al teveel verstand van had zei dat het misschien mijn accu is? Maar het lijkt me toch niet normaal dat de voeding al instort als je niet eens het volume hard hebt staan (nogmaal, ik heb nog geen plop gehoord)
mp3 speler op de input (onder de 3 volt input dus dat zou moeten kunnen volgens mij) direct van de accu naar de versterker de +
De nul draad naar het chassis
en de remote draad komt van een draadje voorin waar 12 volt opkomt zodra ik de auto op het eerste contakt zet.
Ik sluit net dus alles aan.... helemaal niks.... nog geen plop.
Ik meet wel 2,2 volt wisselspanning van de mp3 speler.
Op de speaker aansluitingen meet ik helemaal niks. (geen van alle, dus ik heb front en rear niet door elkaar gehaald).
Het vreemde is dat als de auto op contakt staat ik geen 12 volt meer meet tussen de nul draad en de plus draad en ook niet tussen de nul en de remote draad. Het is iets van 2,7 volt geworden.... IS DAT NORMAAL??
Ik heb al
-de level proberen aan te passen, geen verschil
-de freq proberen aan te passen, geen verschil
-de input nagemeten -> ok
-de output gemeten -> helemaal niks.
-zekeringen gecontroleerd -> allebij ok
wie oh wie kan mij helpen
update:
net bij een elektronicazaak geweest en een kerel die er niet al teveel verstand van had zei dat het misschien mijn accu is? Maar het lijkt me toch niet normaal dat de voeding al instort als je niet eens het volume hard hebt staan (nogmaal, ik heb nog geen plop gehoord)
[ Voor 16% gewijzigd door blaatbeest op 25-06-2005 14:48 ]
x