Toon posts:

Schade aan PC door Nederlandse BSE KrachtKoe

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
:'( :'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(

Mijn PC is kapot gegaan door de }:O .
CPU doorgebrand door overbelasting.

Wat nu? Tweakers.net aansprakelijk stellen ofzo?

• Pierik
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:35

Pierik

I'll be back!!!

Huh dan had je hem zeker ook wel vet overgeklokt staan anders lukt je dat volgens mij nooit. Of je koeler naar de tyfus?

Iracing Profiel

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:47

AntonT

One Ton!

Betere koeling had je moeten regelen denk ik.

Of niet zover OCen.

Verwijderd

/me denkt dat hier nix van waar is, dat hij geen eens koe heeft [img=15,15]i/s/frown.gif[/img][img=15,15]i/s/frown.gif[/img]

• Pierik
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:35

Pierik

I'll be back!!!

Hmmz inderdaad nog maar 3 postings.....

Iracing Profiel

Verwijderd

en alleen maar onzin :r:r

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:07
De client kan hier niet de oorzaak van zijn geweest. De CPU mag 100% belast worden, daar is ie nu eenmaal voor. Het is zelfs beter als je een koe hebt draaien, want dan is je proc steeds dezelfde temp. (serieus!) Dus ik zal gewoon terug gaan naar de winkel en ruilen, want dit kan niet. (Als je je systeem zelf hebt gemaakt (voorla koeler en proc) weet ikniet of je nog iets terug kan krijgen...)

Verwijderd

Op vrijdag 12 januari 2001 19:31 schreef B-Force het volgende:
De client kan hier niet de oorzaak van zijn geweest. De CPU mag 100% belast worden, daar is ie nu eenmaal voor. Het is zelfs beter als je een koe hebt draaien, want dan is je proc steeds dezelfde temp. (serieus!) Dus ik zal gewoon terug gaan naar de winkel en ruilen, want dit kan niet. (Als je je systeem zelf hebt gemaakt (voorla koeler en proc) weet ikniet of je nog iets terug kan krijgen...)
Dit is inderdaad waar dat als je cpu continu dezelfde temperatuur draait dan dattie steeds van temperatuur veranderd door dan weer niks te doen en dan weer heel veel.
Dus ik denk dat jij iets teveel met je processor hebt liggen overklokken of je koeler naar de garen was of dat je een rotte processor had.

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Ja die koeler was sowieso al gaar. Anders gebeurd zoiets niet!

Ik heb 40 koeien. Een van die koeien liep wel eens vast toen er een koe op kwam. Koeler vervangen en probleem opgelost.

Als die CPU er al uitfikte door de client, was hij er op een warme zomerdag ook wel uitgebakken.

Verwijderd

Topicstarter
Het was een 486 SX 25 proc.

Spaarvarken voor kapot moeten gooien :(

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:47

AntonT

One Ton!

Naja...
Dit schiet niet op
Pagina: 1