Toon posts:

[2003] Drivers Epson printer/scanner

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op mijn server (MSI K7T Turbo, AMD Duron 700, 768 MB intern) overgestapt op 2003 server. Het probleem is nu dat zodra ik mijn Epson Stylus C70 printer via USB aansluit, of mijn Epson Perfection 1260 scanner, dan krijg ik willekeurige blauwe schermen. Altijd met dezelfde foutcode, namelijk 0x0000008E. Dit schijnt een geheugen-melding te zijn. Nou wordt er bij Epson met geen woord gerept over 2003 Server. Als ik de 2000/XP-drivers installeer, dan knalt de boel al bij het opstarten....

Nou heb ik wel wat sites gevonden over algemene printer-dingen, maar niks specifiek voor Epson. Zijn dit bekende issues, kan ik er iets aan doen, ????.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Test altijd even je geheugen (memtest86) - maar vermoedelijk zal het idd een slechte driver zijn. Werkt het niet met een 'compatible' (?) driver? :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met twee verschillende testers het geugen getest (waaronder die van MS zelf), en heb geen problemen kunnen ontdekken. De hardware werkte onder 2000 Server ook prima.

Ik heb geen andere drivers kunnen vinden. De printer wordt wel standaard gevonden, maar ook met die standaard driver komen af en toe de blauwe schermen naar voren.