Toon posts:

Alt+S masker / Keybind.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Middag (nu alweer! :o),

Ik heb een klein vraagje, ik weet niet zeker of ik dat hier zomaar kan stellen, maar ik kan het allicht proberen toch? :). Ik wil graag bij het posten met Alt + S(end) met een andere toets doen, dus bijvoorbeeld met F12, als ik dus op F12 in het reageervenster druk dat hij dan gaat posten.
Iemand een idee hoe ik dit aanpak?

Dank voor jullie tijd.
D_K

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als het over GoT gaat, via je Voorkeuren kan je de keybindings aangeven. Als het over een andere site of zelfs een specifiek programma gaat, dan weet ik niet wat je bedoelt.

Verwijderd

Topicstarter
Probeer eens een bericht te posten op bijv. fok! met alt + s verzend je het formulier, maar ik vroeg me af of je die hotkey misschien ergens aan kon passen?

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?
Modbreak:Zou je je topics niet binnen 24 uur willen schoppen?

[ Voor 83% gewijzigd door Spider.007 op 25-06-2005 17:33 ]

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 07:59

chem

Reist de wereld rond

Dat gaat door middel van accesskey-tags in de html source. op got is het mogelijk de keys aan te passen, maar het blijft alt + ...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je zou in theorie een applicatie kunnen gebruiken om F12 om te zetten naar alt+s; zie bijvoorbeeld [search=toetsen mappen] en [google=map keys keyboard software] :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt dat was precies wat ik zocht.
Pagina: 1