Toon posts:

[PHP] unexpected T_VARIABLE

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb in de post van een form dit script geladen: (is onderdeel van een groter script, dit is 1 categorie, andere queries van categorieen werken wel)

PHP:
1
2
3
4
5
6
7
 $date = date("F jS, Y. \a\\t H:i CE\T");

$r_comment = nl2br($_POST['r_comment']);
 $r_comment = ubbRev($r_comment);

$query = "INSERT INTO forze_results (r_game, r_opponent, r_loc1, r_loc2, r_score1, r_score2, r_compo, r_map1, r_map2, r_date, r_comment) VALUES ('".$_POST['r_game']."', '".$_POST['r_opponent']."', '".$_POST['country2']."', '"._$POST['country']."', '".$_POST['r_score1']."', '".$_POST['r_score2']."', '".$_POST['r_compo']."', '".$_POST['r_map1']."', '".$_POST['r_map2']."', '".$_POST['r_date']."', '".$r_comment."')";
 mysql_query($query) or die(mysql_error());

hierop krijg ik

code:
1
Parse error: parse error, unexpected T_VARIABLE in /home/preatorian/hd/add.php on line 68

(regel 68 is waar die $query variabel word gezet).

ik zie echt niet wat er fout is, iemand suggesties? :\

EDIT

ik ben eruit
'"._$POST['country']."' moest '".$_POST['country']."' zijn, weer 2 levensuren versplit aan 1 karakter in php :S
toch bedankt

slot erop en weg ermee svp

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2005 13:32 ]

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 13:31:
ik ben eruit
'"._$POST['country']."' moest '".$_POST['country']."' zijn, weer 2 levensuren versplit aan 1 karakter in php :S
toch bedankt
gebruik in het vervolg een editor met syntax highlighting, dan zie je dit soort dingen veel snellen ;)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Parse errors zijn altijd tikfouten, en die moet je met een beetje debuggen zelf ook wel eruit kunnen halen. Een parser met syntax highlighting zou inderdaad kunnen helpen, en P&W FAQ - Leer **** debuggen!! waarschijnlijk ook wel. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.