Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Spyware] pcsecurityupdates.com

Pagina: 1
Acties:

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 12:48
Hey,

ik heb vorige week de pc van mijn moeder/broertje geformatteerd, windows opnieuw geinstalleerd, maar uit alle haast ben ik het belangrijkste vergeten; anti spyware tools installeren.

Ik kwam dit weekend terug en de pc zat al weer helemaal vol, direct Hitman geinstalleerd en gedraaid, en gelukkig is het meeste nu verwijderd.

Ik heb alleen nog last van "pcsecurityupdates.com". Deze geeft een geel icoontje in de systray, met een op windows lijkende foutmelding.

Als je hier op klikt opent er een popup van "pcsecurityupdates.com". Ik weet niet of de link het bij jullie doet, maar ik krijg dus bijvoorbeeld deze pagina te zien:

http://pcsecurityupdates.com/soft/search.php?qq=firewall

Het is echt erg irritant, en ik wil hem graag kwijt, maar een search bij google naar "pcsecurityupdates" of "pcsecurityupdates.com" geeft gewoon 0 resultaten terug... :(

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07
Heb je Windows Antispyware (MSAntispyware) al geprobeerd? En heb je ook al in de veilige modus gescand?
Als je dat gedaan hebt, post dan eens een hijackthis log hier.
Het lijkt me iig dat er ergens nog een proces actief is.

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Kijk eens bij Configuratiescherm -> Software. Misschien is het handmatig geïnstalleerd en wordt het niet als spyware gezien.

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 12:48
Sassie schreef op zondag 26 juni 2005 @ 12:03:
Heb je Windows Antispyware (MSAntispyware) al geprobeerd?
Die heb ik idd nog niet geprobeerd... zal ik aankomend weekend eens doen, bedankt voor de tip.

Misschien een beetje offtopic; maar waarom zit die eigenlijk niet in Hitman?