Toon posts:

[BF2] crashed zonder melding naar desktop

Pagina: 1
Acties:
  • 1.193 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hi Fellas,

Oke is er iemand die mij kan helpen met BF2 ik wordt hier helemaal gek, het begint zo langzamer hand een heel duur spel te worden.
Heb ondertussen al een nieuwe moederbord, nieuwe processor, nieuwe grafische kaart en een nieuwe geluids kaart maar het spel blijft crashen.
Telkens valt het terug naar desktop zonder error waarschuwing ( zowel multi als solo play)
Ik heb al een aantal tips gelezen maar ik kom er echt niet meer uit, help help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat is trouwens vpu?????
Mijn specs zijn:

amd 3 gig
geforce A 6600 td 256mb

Alles staat nu gemiddeld en heb de driver die bij de doos inzat geinstalleerd.
Graag even een oplossing waar ik wat aan heb BVD
Ray

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:44
Vpu = Videokaart (Video Processing Unit)

[ Voor 43% gewijzigd door Hoyden op 25-06-2005 13:05 ]

• straider
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-07 22:14
haha! Geld teveel?

Het ligt waarschijnlijk aan de refreshrate, (je beeldscherm ondersteunt dit niet, of je gebruikt zo'n override programma?). Moet je ff googlen over hoe je die naar beneden brengt.

[ Voor 12% gewijzigd door straider op 25-06-2005 13:06 ]

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 20:30
Temperatuur probleem?

if broken it is, fix it you should

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt luitjes ik ga er direct mee aan de slag. :)

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem alleen dan alleen met de volle versie, met de demo werkt het spel wel naar behoren.

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-12 07:37
Ik had hetzelfde, en ongeveer dezelfde configuratie. heb een paar dingen gedaan en nu geen last meer van crashes:

sound acceleration naar basic in het configuratiescherm
nvidia 77.50 drivers geïnstalleerd (ja er zijn nieuwere, maar daarbij heb ik crashes, deze werken perfect)
overclocking in het bios uitgezet

Nu geen crashes meer! Hoofdzaak is dat die nieuwe Nvidia drivers niet goed werken met BF2

Niets...

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

Forceware 77.40 was voor mij de oplossing.
Hoger dan 77.50 en lager dan 77.30 geeft bij mij allerlei problemen waaronder crashes naar de desktop.

d:)b :henk d:)b

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10 19:42

potatox

unz unz unz

Vergeet niet dat bf2 uit zich zelf ook zeer wat fouten bevat. Op "bijna" elke pc loopt ie wel eens vast/crasht ie.

--

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Check dit eens misschien helpt het:

http://forum.dutchelitedi...get=viewmesg&select=12909

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

Dat is een fix voor 4-serie kaarten, de TS heeft een 6-serie kaart. ;)

d:)b :henk d:)b

Verwijderd

Topicstarter
Hi fellas,
Zeg kan iemand mij mischien vertellen hoe ik bij de settings kom van vpu?
Ben namelijk beter in gamen dan pc-en zelf, :? mischien dat BF2 dan beter draait zonder dat ie crashed.
Alvast Bedankt Ray

Verwijderd

Hoi Ray, je zou ook eens je geheugensnelheid kunnen verlagen van 400 naar 333Mhz.
Dit kun je in de bios van je moederbord veranderen.
Dit heeft het probleem voor mij verholpen.

• Devion
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-10 10:25

Devion

Space for rent ;-)

Ik had 't probleem ook - opgelost door ipv 1600x1200, 1024x786 te gebruiken.. kan wel eens aan hitte van de gpu liggen (verder niks getest nadat res-change werkte)

• Skywalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-11 15:43

Skywalker

Use the force Luke!!

Ik snap het volgende niet. Ik heb een laptopje van mijn werk met een Ati Radeon 9000 64 mb videokaart erin. Hierop draait BF2 netjes (settings niet te hoog, maar toch) en ik heb een eigen laptop met een Ati Radeon 9200 128 MB erin en hierop draait BF2 dus niet. Ik krijg nog net de keuze of ik singleplayer of multiplayer wil starten en dan crashed de laptop.

In andere forums wordt geadviseerd om Smartgart op maximaal 4x AGP te zetten, maar dit werkt niet echt. Iemand nog een idee please?!

May the force be with you!!

Verwijderd

Ik had ook datzelfde probleem. Crash to desktop zonder enige aanwijsbare rede.
Doe eerst de standaard dingen
-Speciale BF2 videokaart drivers (niet de allernieuwste maar de met BF2 meegeleverde nvidia 77.40 en ati 4.6)
-Eventueel overklokken ongedaanmaken
-EAX uitzetten
-Hardware audio uitzetten
-VOiP uitzetten
Als dit alles nog niet werkt, zoals bij mij, probeer dan hyperthreading uit te zetten op je moederbord. Tot mijn grote verbazing loste dit voor mij het crash to desktop probleem op (het is dus wachten op de eerste patch?).

succes

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 15:59 ]

Verwijderd

Ik heb het probleem nu opeens ook :S

Ik had eindelijk de problemen rond het vastlopen bij "connecting to server" opgelost door de caches in de profile folder in Mijn Documenten te verwijderen, krijg ik nu DIT weer.

En ik was zo onder de indruk van de demo :(

Ik speel het spel met alle settings op medium, alleen textures op high.
1024*768, 100 Hz

Hardware: MSI K7N2 Delta moederbord (Nfofrce2 onboard, geluidskaart en netwerkkaart)
Sapphire Radeon 9800 XT 256 Mb met laatste nieuwe Catalyst drivers (AGP 8x)
1024 Mb DDR 400
AMD AthlonXP 2800+ (barton)

temperatuur GPU ligt op 70 graden op full load, word gekoeld door de dikste zalman vga cooler met optionele fan.

EDIT: het gebeurt alleen na afloop van IEDERE RONDE!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 16:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hi fellas,
Oke het volgende ik heb EA.nl een mail gestuurd met het crash probleem en ik kreeg het volgende terug:

1.Verwijderen alle temp files.
2. anti virus en fire wall uitzetten.
3. ga naar deze computer> rechte muisknop> eigenschappen> geavanceerd> prestatie instelling> geavanceerd> wijzigen> begin 1500/ max 2500> accepteren> pc opnieuw opstarten.

Voor mij werkt dit perfect en geloof me ik heb ook een week lopen flippen hier om dat het spel crashde naar desktop. Ik hoop dat, dat voor jullie ook de uitkomst is.
Bij the way alle settings staan nu gewoon op high. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Laat het me even weten of het voor jullie ook de oplossing was!!!!!!!!!!
Cheers Ray

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt toffenick maar het probleem lijkt te zijn verholpen lees hierboven. :) :) :)

• Skywalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-11 15:43

Skywalker

Use the force Luke!!

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 19:44:
Hi fellas,
Oke het volgende ik heb EA.nl een mail gestuurd met het crash probleem en ik kreeg het volgende terug:

3. ga naar deze computer> rechte muisknop> eigenschappen> geavanceerd> prestatie instelling> geavanceerd> wijzigen> begin 1500/ max 2500> accepteren> pc opnieuw opstarten.

Voor mij werkt dit perfect en geloof me ik heb ook een week lopen flippen hier om dat het spel crashde naar desktop. Ik hoop dat, dat voor jullie ook de uitkomst is.

Cheers Ray
Waar heb je die mail heen gestuurd, dan ga ik eens ff vragen waarom ik BF2 wel draai op een radeon 9000 mobilty met 64 MB en niet op mijn radeon 9200 mobility met 128 MB.

May the force be with you!!

Verwijderd

Hi fellas,

Cheers Ray
je bedoelt de swapfile vergroten? kan ik eens proberen :) zou wel erg leuk zijn als dat de oplossing zou zijn :)

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

bij mij knalt ie er ook uit. active monitoring van kaspersky gedisabled. en rollen. hij gaat hier zwaar over z'n nek van die av

Aunt bunny is coming to get me!

Verwijderd

Hi fellas,

Cheers Ray
Jammer, dat hielp even voor mij. Iets va 2/3 rondjes daarna crashed die weer.. Maar hij liep gewoon vast leek het wel. Want ik werd niet gelijk naar de desktop gebracht. Dus misschien helpt het wel van wat jij zei _/-\o_ _/-\o_

• wenneyhanney
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-11 09:55
misschien te weinig geheugen? pagefiles vol? Een vriend had die probleem ook.

Hope for the best, prepare for the worst...

Verwijderd

Bij mij blijft ie hangen vlak na het intro-filmpje, je krijgt dan even ruis te zien ofzo, het pijltje komt in beeld en doet niets meer. Alles wat hier staat heb ik al geprobeerd maar zonder succes.

Specs:

AMD Athlon XP 1700+
MSI KT4-V
2x 256mb Kingston HyperX pc3200
Maxtor 80gb 7200rpm
Club3D ATi Radeon 9250 128mb

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-12 20:45
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:52:
Bij mij blijft ie hangen vlak na het intro-filmpje, je krijgt dan even ruis te zien ofzo, het pijltje komt in beeld en doet niets meer. Alles wat hier staat heb ik al geprobeerd maar zonder succes.

Specs:

AMD Athlon XP 1700+
MSI KT4-V
2x 256mb Kingston HyperX pc3200
Maxtor 80gb 7200rpm
Club3D ATi Radeon 9250 128mb
Verander de map Movies in Oldmovies, dan laat hij de filmpjes niet meer zien (laadt ook sneller), dit zou moeten werken

Verwijderd

bij mij hielp het gewoon door DirectDraw acceleration te enablen.. zou maar ff controleren of dat niet toevallig op disabled staat LOL

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-12 20:00

Masselink

Voor de dorst

Ik heb hetzelfde....na elke ronde is het over. (bij de demo geen last)
Ati X800XT, 1 Gb ram, AMD 3200+

Ik zal de bovenstaande dingen eens proberen.

Koffie en meer...

• Robbertz236
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-02-2021
Mensen ik heb het zelfde probleem, alleen geen van alles lost mijn probleem op! Ik heb zelf een GB aan ram en dan nog op de schijf 3GB beschikbaar als geheugen, dus dat zou meer dan genoeg moeten zijn! Alleen niks helpt hij blijft maar naar destop gaan ;(

Iemand nog andere ideen?

• RA7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-11 18:38

RA7

Wat ik allemaal gezocht heb:

If u own a P4, disable HyperThreading in yer BIOS.

Ingame, under video options, change the default refresh rate to 72 hz.

Delete the numer of players in yer maplist.con.
(Behind every map name).

If u want to get rid if the annoying ea logo, and dice logo at startup. > If it crashes on the menu it could be something to do with the movies at the start of the game. If you go to the C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\mods\bf2 directory and rename the folder "Movies" to "OldMovies" then they will now not run at startup.
This makes loading times faster also, but it may fix your glitch.

ATI CARDS: disable VPU-recovering

Bij mij lag het aan de HT, heb ik uitgezed in de BIOS. En geen CTD meer.

[ Voor 3% gewijzigd door RA7 op 29-06-2005 23:41 ]

We are all accidents waiting to happen

Verwijderd

Dit spel vreet geheugen, als je maar 512 MB hebt , dit ten sterkste aan te raden up te graden naar 1024 MB.

Dit lost voor mij veel stabiliteits problemen op, je pagefile verhogen geeft hier geen stabiliteit , echt een geheugen slokker :O

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 23:49:
Dit spel vreet geheugen, als je maar 512 MB hebt , dit ten sterkste aan te raden up te graden naar 1024 MB.

Dit lost voor mij veel stabiliteits problemen op, je pagefile verhogen geeft hier geen stabiliteit , echt een geheugen slokker :O
en toch, ondanks dat ik al 1024 Mb ram had, bleek het vergroten van de pagefile naar 1500 - 2500 een goede beslissing. Ik ben zover ik nu zie van alle problemen af... :) maar ik juich nooit te vroeg!

• Masselink

Masselink

Voor de dorst

Ik heb 2 dingen veranderd en nu werkt het. allereerst heb ik VPU recovery uit gezet en als 2e heb ik Dual Screen uit gezet ! Tijdens het menu kon ik naar het 2e scherm, misschien dat dat problemen gaf.

Koffie en meer...

Verwijderd

Het enigste wat bij mij hielp. Is formatteren :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat is geen excuus om dan zomaar alles te vragen. Met een beetje Googlen, zoeken en nadenken zul je zo vinden waar je moet zijn.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2005 13:18 ]

• The Chone
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-02 23:13
Ik heb hier ook last van, CTD zonder foutmelding. Heb ook van alles en nog wat geprobeerd en sta op het punt datgene te doen wat bijna alle onverklaarbare problemen oplost: formatteren en opnieuw beginnen. Helpt bij mij (bijna) altijd. Ik zal wel een berichtje achterlaten of dat helpt of niet.

Tevens heb ik geprobeerd om op non-pb servers te spelen, en dat leek ook te helpen. MIsschien zit het toch in pb?

Are there any experienced suicide bombers?

Verwijderd

ik heb er ook last van, echt balen

ik heb agp op 4x gezet en vpu recovery uitgezet, geprobeerd op diverse resoluties en de virusscanner uitgezet, maar mocht niet baten,

en in de tijd dattie het even doet haal ik maar tussen de 30 en 40 fps.

ik heb een amd 2800+ barton 2,1 Ghz
3x512 DDR 3200 400 Mhz geheugen.
ATI 9800 Pro 128MB
A7N8X Deluxe 2.0

ik snap er nix van elke keer crashtie, dit spel zou toch goed moeten werken
op mijn systeem?
vraagje ik heb nu 2x512 erin in dual channel mode, ik heb nog 1 geheugen slot vrij.
kan ik dan gewoon nog een 1024 erbij zetten of werkt de dual channel mode dan niet meer?
en loopt ie dan beter met 2 gig aan boord?
of moet ik gewoon een nieuwe videokaart kopen, nvidia 6800GT ofzo?
wat denken jullie

edit:
ik heb er 512 mb bij gezet nu looptie wat beter, maar ik kwam er ook achter dat
mijn processor 82 graden was!!! dus ik naar de winkel voor nieuwe cooler, hebben ze niet die ik wil.
maarja nu heb ik zon grote huisventilator erop gericht en hij is ineen 42 graden, en speelt battlefield tot nu toe (effe afkloppen) goed.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2005 16:54 ]

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 18:17
ik had nergens last van totdat ik de laaste omega_2642 ati drivers had geinstalleert

zal maar weer terug gaan naar een oudere ati driver kijken of dat werkt :(

Iseci

• Ingmar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Als je BF2 na iedere map crasht terwijl je multiplayer doet, ligt het waarschijnlijk aan de server. De linux standalone server bevat een bug die iedereen disconnect als een nieuwe map geladen moet worden. Er schijnt wel ergens een server-side work around te zijn, maar EA is inmiddels bezig om dit probleem op te lossen in de eerst volgende patch. Door dit probleem word je ofwel gewoon disconnected, of (in de meeste gevallen) crasht de hele boel terug naar de desktop.

http://www.bluesnews.com/...viewthread&threadid=57965
http://www.gamecloud.com/article.php?article_id=439
http://www.eagames.com/of...rc=communityupdate_063005

(De windows server bevat dit probleem trouwens niet)

[ Voor 5% gewijzigd door Ingmar op 02-07-2005 15:46 ]

One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?

• RA7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-11 18:38

RA7

We are all accidents waiting to happen

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:21

Shabbaman

Got love?

Welke temp files?

Ik heb trouwens niet zo veel ruimte op de c-schijf (die daar blijkbaar voor is aangewezen) over, kan ik dan gewoon de d-schijf daarvoor aanwijzen?

Ik heb ook die vervelende ctd's, over het algemeen als ik een tijdje aan het spelen ben maar sporadisch ook vanuit het menu, vandaar dat ik deze oplossing ook wil proberen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• powerguy
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-12 10:28
hmm wat ik gevonden heb:

Launching/Loading Issues: The most common problem with BF2 is that the game crashes to desktop or goes to a black screen when you first launch it. The reason for this is either incompatible hardware (make sure you meet all the minimum specs), or more usually the fact that you're not running at the default Windows XP refresh rate (60Hz). By default the game tries to launch at 800x600@60Hz initially, so your system must be able to run that same resolution and refresh rate, otherwise the game will abort. If you are using any refresh rate override program/method, disable it (e.g. if you're using Refresh Force, click the 'Restore Original Settings' button and apply). Alternatively, see the Advanced Tweaking section of the guide for details on how to set a different startup resolution, in case your graphics card/monitor simply cannot do 800x600@60Hz resolution. Once you've got the game running, you can then change the resolution to suit your taste in the in-game settings, and importantly you can select a higher refresh rate. Then you can reapply any refresh rate override and the game will launch without any problems.

Overclocking: Battlefield 2 is sensitive to overclocking. If you've overclocked any components on your system and are having problems such as crashes, reboots and graphical anomalies, the first thing to do is set everything back to default speeds and try running the game. If you don't experience the same problems at default speed, or they're reduced in severity, then your overclock is the primary culprit. Either permanently reduce your overclock and/or increase cooling to regain stability. Don't assume that because other games run with stability at a particular speed that BF2 will do the same.

There are obviously many more problems people are experiencing with the game, but most of these are due to a lack of system optimization. The game is not as buggy as most people would think. BF2 is quite simply very stressful on your system, and if you do not optimize it, cool it properly, reduce/remove your overclocks, and reduce your settings you will experience more crashes, freezes etc. Read the guides I link to under Essential Optimization above for more details, as well as the game's Readme.txt file - there is no single quick fix to problems like these.

bron: http://www.tweakguides.com/BF2_1.html

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:36
Iedereen die een VIA chipset heeft, probeer eens AGP4x. Lost heel wat problemen op en het performanceverlies is nihiel

• The_Cure
Crusher77 schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 16:17:
Iedereen die een VIA chipset heeft, probeer eens AGP4x. Lost heel wat problemen op en het performanceverlies is nihiel
werkt dit mogelijk ook bij nforce chipset? Of is daar performance verlies wel aanzienlijk?

Verwijderd

The_Cure schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 17:09:
[...]

werkt dit mogelijk ook bij nforce chipset? Of is daar performance verlies wel aanzienlijk?
Probeer het anders eerst even :)

• The_Cure
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 17:29:
[...]

Probeer het anders eerst even :)
ja, dacht ik eigelijk ook aan na het gepost te hebben :) , net weer gespeeld en geen crashes om de 5 minuten (daarvoor na 5 minuten herstart) dus wie weet

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-11 19:12
ik heb ook last van CTD's....op de meest willekeurige momenten....

zelfs als ik in 't menu bezig ben, heb ik 't al gehad.....af en toe kan ik úren spelen zonder er last van te hebben, en soms slaat ie 3x in een uur terug naar desktop....het gebeurt ook niet alleen als de server een andere map gaat laden, maar ook gewoon tussendoor...

heb ondertussen m'n hele windows al opnieuw geinstalleerd, maar 't mag allemaal niet helpen :?

ps...m'n systeem is wel wat overgeklokt, maar op standaard specs heb ik er ook last van..

Verwijderd

IK wil ff proberen HT uit te zetten in bios maar ik kan het niet vinden.
kan iemand me helpen.

voorbaat dank

• Masselink

Masselink

Voor de dorst

Er is nu een Patch beschikbaar (1.01)
Ik weet niet of het alle problemen hier oplost, maar proberen kan geen kwaad.

Koffie en meer...

Verwijderd

Hi folks,
goed gisteren BF2 geeinstaleerd en misschien is dit ook een Tip voor dit probleem AGPsnelheid op 4maal
zetten ipv 8keer.....werkt bij mij prima en 60Hz werkt ook hoor
en niet te veel eisen dus alles lekker laag instellen mits je een Super pc hebt staan

PCtje hier is

P4 2600 800fsb Radeon 9200 128ddr Ati drivers 5.6
ddr400mhz 512 geheugen binnenkort meer ddr geheugen en een snellere Cpu en uiteraard een videokaart met iets meer mogelijkheden

• mOnTEuR
  • Laatst online: 12-04-2011

mOnTEuR

Just p00p!

Masselink schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 23:50:
Er is nu een Patch beschikbaar (1.01)
Ik weet niet of het alle problemen hier oplost, maar proberen kan geen kwaad.
Yep gisteravond de patch geprobeerd en gelijk een uur lang vlekkeloos kunnen spelen ( zie ook http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1046986/ ).

Lijkt erop dat EA/DICE de grootste problemen (bij mij iig) hebben kunnen oplossen. Menu werkt al heel stuk beter en tot nu toe dus nog geen vastlopers/crashes naar desktop/BSODs gehad (3x kloppen O+).

Ik heb er in ieder geval een goed gevoel over 8)

Verwijderd

Dit topic gaat over een heel ander probleem. Daarnaast geef je veels te weinig informatie. Als er over jouw probleem nog geen topic bestaat, kun je een nieuwe openen.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2005 12:38 ]

Verwijderd

Mijn battlafield loopt ook vast een tip die ik heb gelezen in it forum was hyper threading uitschakelen
maar ik weet niet hoe dat moet. kun je het stap voor stap uitleggen??

Verwijderd

Ik heb ook sinds kort BF2, en zit ook met het CTD probleem (zoals vele anderen..), ik heb van alles geprobeerd tot het testen van verschillende drivers voor zowel Mboard en videokaart als het ingame wijzigen van allerlei opties.

Mijn systeem:

AMD Athlon 64 4000+
ASUS A8N-SLI, Nforce 4 Ultra
ASUS Nvidia 6600GT Extreme
Corsair 1024MB DDR 400
Maxtor 200GB 7200rpm (SATA)
Windows XP pro + SP2
Directx 9.0c

HT uitzetten is geen optie voor mij omdat ASUS moederborden die functie naar mijn weten niet hebben...:(

Mocht iemand een oplossing weten zou ik die graag horen, want mijn systeem voldoet zekers wel aan alle eisen die het spel heeft....

Verwijderd

die patch werkt ook niet bij mij omdat ik een gecopieerde versie heb dus niet gekocht in winkel maar gedownload.(deuu)

geen andere suggesties?? :(

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 19:26:
die patch werkt ook niet bij mij omdat ik een gecopieerde versie heb dus niet gekocht in winkel maar gedownload.(deuu)

jawel leen ff je creditcard van je pa en surf na:
http://www9.cd-wow.nl/det...duct_code=15922&subcat=pc
(dit is een koopje)

verwacht geen support hier op illegale games.

[ Voor 9% gewijzigd door M55 op 07-07-2005 19:37 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 12:44:
Mijn battlafield loopt ook vast een tip die ik heb gelezen in it forum was hyper threading uitschakelen
maar ik weet niet hoe dat moet. kun je het stap voor stap uitleggen??
Ligt eraan welke bios een ami of award, Ik heb em ook uitstaan hyperthreading en lijkt idd nog beter te werken.

In je bios.
Als je je pc opstart op del =delete drukken hyperthreading op disabled zetten.
Aangezien ik niet weet welke bios je hebt kan ik ff geen verder uitleg geven , je moet je bios maar eesn doorkijken

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 19:26:

Looser!

Je verwacht toch geen support op illigale shit! ga snel een zomerbaan zoeken en koop BF2 geloof me is de moeite waard...

Ik heb een desktop crash bij de installatie, ik heb het origineel, maar geen dvd-rom in me game station, dus ik heb iso gemaakt, deze gemount, werkt niet! naa BF logo, zie ik een wizard geladen worden, en baf->naar desktop, ook heb ik de dvd in me dvd fikker van me werkstation gezet, deze geshared via me netwerk, maar zelfde probleem, het gekke was, BF2 heeft er al opgestaan!! maar ik heb hem weggegooit omdat die patch neit goed werkte, en wou hem dus 'schoon' installen..

Voor degene die twijvelen aan mijn verhaal, ik heb BF2 voor 48euro gekocht op de a'dam poort in die 'speciale' game winkel tegenover de blokker (schuin tegenover...)

[ Voor 64% gewijzigd door Mister_X op 08-07-2005 00:53 ]

Verwijderd

IK wil hem ook origineel kopen maar dan wil ik er wel c ker van zijn dat hij goed draait op mijn pc.
anders vind ik het zonde als ik een spel heb die het dan nog niet doet.

Verwijderd

Juist. Hou het even ontopic graag.

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2005 19:52 ]

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 13:44:
IK wil hem ook origineel kopen maar dan wil ik er wel c ker van zijn dat hij goed draait op mijn pc.
anders vind ik het zonde als ik een spel heb die het dan nog niet doet.
probeer de demo...

thx om die andere post te wissen, reageerde zo snel achter elkaar, dat ik niet op lette...

[ Voor 14% gewijzigd door Mister_X op 08-07-2005 20:48 ]

• Hendal.
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-12 11:16

Hendal.

Chocolate moose

De truc die bij mij werkte was het terug zetten van het beeld op 800*600 bij 60 HZ. Daarna instellingen veranderen bij BF2 en nu werkt het. :)

BF2 Stats specs || JA hij doet het nog :-) ||

• Freezerator
  • Laatst online: 04:40
Oki,

ik moet helaas dus ook hier posten:

Specs:

P4 2,4ghz *geen HT*
Ati 9700 pro (4.6, 5.6, omega drivers allemaal geprobeerd)
1 GB ram
Win XP

Ik heb dus de crash naar desktop. Alles al geprobeerd, de tips hier in dit topic en 2 keer opnieuw installed. Ik ben dus out of options, en geen flauw idee waar het aan ligt?
Het spel heeft gewerkt, ook de patch werkte, maar de dag erna wou ik dus weer spelen, en kreeg dus last van deze bug.

Er draait geen emulatie software, mini-image wel geprobeerd geen succes, video refreshrates getest, swapfile aangepast en verschillende video drivers geprobeerd. Ook met en zonder patch zelfde probleem. Je begrijpt dat ik hier goed van baal, want ik koop zelden een spel, en dan verwacht ik wel dat het fatsoenlijk werkt :(

• Freezerator
  • Laatst online: 04:40
Freezerator schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 10:02:
Oki,

ik moet helaas dus ook hier posten:

Specs:

P4 2,4ghz *geen HT*
Ati 9700 pro (4.6, 5.6, omega drivers allemaal geprobeerd)
1 GB ram
Win XP

Ik heb dus de crash naar desktop. Alles al geprobeerd, de tips hier in dit topic en 2 keer opnieuw installed. Ik ben dus out of options, en geen flauw idee waar het aan ligt?
Het spel heeft gewerkt, ook de patch werkte, maar de dag erna wou ik dus weer spelen, en kreeg dus last van deze bug.

Er draait geen emulatie software, mini-image wel geprobeerd geen succes, video refreshrates getest, swapfile aangepast en verschillende video drivers geprobeerd. Ook met en zonder patch zelfde probleem. Je begrijpt dat ik hier goed van baal, want ik koop zelden een spel, en dan verwacht ik wel dat het fatsoenlijk werkt :(
Even mezelf kwooten :)

Ik heb dus dit gefixed, lag kennelijk aan me monitor? Ik had dus een andere monitor eraan gehangen, en toen werkte het spel wel. Monitor weer terug gehangen en spel werkt weer niet.

De monitor waar het niet meer werkte is een Samsung Syncmaster 152s (LCD)
waarmee het wel werkt is me iiyama vision master pro 454 (CRT)

Het lijkt me toch aan iets liggen met schermreso/refresh rate veranderen?

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 26-11 02:15

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ahh !! BF2 loopt weer naar behoren !!! :D

Bij mij deed het veranderen van de naam van de map 'movies' naar 'oldmovies' (of elke andere naam) de truc. Net eindelijk normaal kunnen spelen !

Locatie van de map: X:\BF2map\mods\bf2\movies

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:13

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Freezerator schreef op zondag 10 juli 2005 @ 22:57:
[...]

Even mezelf kwooten :)

Ik heb dus dit gefixed, lag kennelijk aan me monitor? Ik had dus een andere monitor eraan gehangen, en toen werkte het spel wel. Monitor weer terug gehangen en spel werkt weer niet.

De monitor waar het niet meer werkte is een Samsung Syncmaster 152s (LCD)
waarmee het wel werkt is me iiyama vision master pro 454 (CRT)

Het lijkt me toch aan iets liggen met schermreso/refresh rate veranderen?
Lag dus niet aan je monitor, want ik heb ook dezelfde Iiyama en de zelfde problemen...., zou dus hooguit aan de refresh rate of resolutie kunnen liggen.
Het vervelende is, is dat er geen touw aan vast te knopen valt. Kan de ene dag uren spelen zonder probleem en heb er dan ineens de volgende dag weer last van. Spel weer starten en hij draait vrolijk weer uren :?
Lijkt op de een of andere manier bij mij met het laden/cachen te maken te hebben wat ik ook niet kan verklaren gezien mijn specs en de aparte Swap partitie van min. 1536 MB. Als ie dan naar de desktop schiet check ik altijd wat er aan de hand kan zijn:

Geheugengebruik: 766 MB (als BF2 nog draait, voor de rest is alles uitgeschakeld, dus alleen Windows en BF2)
CPU temp: 44 graden
VPU temp: 55 graden
Voltages: OK

Geen foutmeldingen, geen log's, niks en dit na uren knallen! Je weet alleen dat ie gáát crashen omdat midden in een scene de HD's enorm beginnen te ratelen...

Denk toch dat het ergens een bug is hoor en dat het hopelijk met de volgende patch wordt opgelost.

Edit:
Zou het misschien aan teamspeak kunnen liggen bedenk ik me ineens? Want dat heb ik lang niet altijd aanstaan en er eigenlijk nog nooit opgelet ofdat BF2 misschien wel alleen crasht als Teamspeak (v2 RC2) actief is....
Meer gebruikers van deze versie die dit mischien wel herkennen?

[ Voor 9% gewijzigd door bvk op 01-08-2005 18:21 ]

Specs

Pagina: 1