Ik heb de set MX3100 nu ongeveer 1 maand maar nu doet de muis (MX1000) het niet meer goed. hij laad ongeveer 3 sec. en daarna begint hij rood te knipperen. hij is dan binnen 2 min. weer leeg. ik heb alles geprobeerd maar ik weet echt niet wat er mis mee is. kan iemand helpen ?
wat heb je allemaal al geprobeerd?
ik zou anders gewoon een RMA'tje doen hoor
ik zou anders gewoon een RMA'tje doen hoor
Misschien is het mogelijk om er een andere batterij in te stoppen
[ Voor 60% gewijzigd door Tux op 25-06-2005 13:03 ]
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Niet in de MX1000. Die heeft een vaste accu die niet vervangen kan worden zonder soldeerwerk.Tux schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 13:02:
Misschien is het mogelijk om er een andere batterij in te stoppen
Ik zou hem ook niet open maken, dan ben je je garantie namelijk kwijt
Er zal namelijk vast wel nog ergens een schroefje onder een sticker zitten.
ja ik zie ze net ook blijf er maar vanaf ja haha. enigste probleem is dat ik weer naar duitsland moet en daar heb ik eigenlijk geen zin in. het ziet er niet echt uit alsof iets kapot is ofzo
Kijk eerst eens naar de contact puntjes.
Misschien zijn deze een beetje geoxideerd.
Misschien zijn deze een beetje geoxideerd.
mischien toch maar ff schuurpapiertje overheen trekken? (voorzichtig!!!)
Dit heb ik met mijn MX700 ook, ene keer doet hij het wel andere keer niet en het maakt bij mij ook uit waar ik hem neerzet
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Verwijderd
Contactspray, goed schoonmaken, as for your MX 1000, toch terug met dat ding... want dit zijn niet slechte puntjes oid... =/ al was dat wel t eerste waark aan dacht.. maar als je zeker weet dat ze schoon zijn en goed zitten.. ff doormeten anders?Cyrus The Virus schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 14:09:
Dit heb ik met mijn MX700 ook, ene keer doet hij het wel andere keer niet en het maakt bij mij ook uit waar ik hem neerzet
ik heb iets ontdekt als ik stroom ga meten via de docking van de muis zakt de spanning in van 8.xx langzaam tot hij bij 0 is
ah en werkt het nu?
tip: we hebben een edit knop. Modjes vinden het niet leuk als je 3x post achter elkaar
tip: we hebben een edit knop. Modjes vinden het niet leuk als je 3x post achter elkaar
Maar een knipperent rood lampje moet betekenis hebben. het staat nergens in boekje of op internet als hij rood brand is hij gewon leeg maar als hij knippert zou ik het niet echt weten iemand idee?
Nee, werkt nog niet
Nee, werkt nog niet
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2005 14:42 ]
Deze topic report moest denk ik een reply zijn 
En ik zie dat je de editknop al gevonden hebt, mooiX-PloiD schreef op 25-06-2005 13:04:
Ik heb de muis uitgezet met on/off knopje toen opgeladen helpt niet. de muis op een andere pc aansluiten en opladen helpt niet. de adapter nagekeken op voltage is gewoon goed. toetsenbord eraf gehaald ook nix. muis aansluiting van pc af gehaald ook nix. dat was het zo een beetje
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Pagina: 1