Toon posts:

Nemen of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Bij een internetshop zag ik deze specs. Verkrijgbaar bij tweejarig telefoon abbo.Ik heb niet heel veel verstand van hardware, kan iemand aangeven of het iets is?

*Kast 350W, moederbord VGA/Sound/LAN, AMD Sempron 2600+, 512MB DDR geheugen, 80GB 8MB HDD, DVDROM of CDRW, draadloos toetsenbord & muis, Nokia 2600 Bij 300 minuten een gratis een 17" CRT

De tweede is:

Kast 350W, AMD 2400+ , 256MB intern, 40 GB HDD, SOUND /LAN/VGA, USB x 6 ( 2 x front) keuze uit CDRW of DVDROM Nu met GRATIS Nokia 1100 + Acer TFT 17" en wireless TB + MS 1 jaar garantie via

Volgens mij schelen ze nogal. Bij het niet nemen van de telefoon erbij, muis en toetsenbord (die volgens mij erg simpel zijn) is het mogelijk iets te upgraden, zoals de videokaart.

Concreet: -welke is het beste van de twee? -Scheelt dit veel? -Een idee voor een upgrade? -crt is toch anders als een tft?

Alvaste bedankte, :)

Mozzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

nou ga eerst eens opzoeken wat een tft is, en een crt.
we verwachten hier op GoT wat eigen initiatief ;)

verder is het heel leuk en aardig, maar we willen dan ook wel weten waar je ze voor wil gebruiken. Als je alleen internet en mailt zijn ze allebei goed zat

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Die eerste pc is dus beter, maar er zit een CRT scherm bij, bij die 2e zit een TFT.
De eerste pc heeft een snellere proc, meer geheugen, en een grotere harde schijf, dat kan iedereen toch zien? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haha, met je eens maar het is zo makkelijk om te vragen...zoek ik wel uit dan..

Maarre, doe niet veel bijzonders, draai wel dreamweaver bijvoorbeeld, is vrij groot..
Moet gewoon zo lang mogelijk mee te werken zijn, niet dat ie over een jaar aan vervanging toe is...

Concreet: die processors zijn die nog een beetje bij de tijd?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2005 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-10 14:51

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik zou voor die snellere pc gaan mete en CRT en betere telefoon ;)

Maar goed heb laatst ook ergens gezien dat je een laptop kreeg met dezelfde of betere specs een aan abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

beetje.

Tsja voor drewamweaver alleen zal het goed genoeg zijn..... maar sowieso is mijn ervaring met die 'gratis' pc's niet al te best.

En btw: zoek zelf eerst eens voor je wat vraagt; je hebt nu grote kans dat een mod met een slot komt.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-10 16:26
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 12:46:
Haha, met je eens maar het is zo makkelijk om te vragen...zoek ik wel uit dan..

Maarre, doe niet veel bijzonders, draai wel dreamweaver bijvoorbeeld, is vrij groot..
Moet gewoon zo lang mogelijk mee te werken zijn, niet dat ie over een jaar aan vervanging toe is...

Concreet: die processors zijn die nog een beetje bij de tijd?
Als je alleen wat office werk, Dreamweaver't en achter internet zit voldoet de pc uitstekend. Er wordt echter nergens een videokaart vermeld, vermoed dus dat er een onboard exemplaar inzit of een ATi 9200SE of iets dergelijks. Hierop gaan gamen is niet echt fijn... maarja als je dat niet doet, wat belet het je deze pc te nemen?

En wat betreft de AMD Sempron, zijn niet de nieuwste processors. Eigenlijk zijn het gewoon omgekatte Athlon XP's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Een Tweaker kan zelf wel zijn keuzes maken vaak. :P Probeer zelf even wat prioriteiten te stellen, zodoende kan je vaak zelf wel beslissen welke optie voor jou het best uitkomt. :)

Als je er toch niet uitkomt, probeer dan een topic te openen met een uitgebreide topicstart. Voor meer info over deze richtlijnen raad ik je aan de faq te lezen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.