Outlook Express naar Outlook

Pagina: 1
Acties:

• Mittnick
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-08 19:54
Ik ben onlang overgestapt van Outlook Express naar Outlook, dit omdat er bij Outlook 2003 toch veel meer opties zijn dan bij Outlook Express.

Nu is mijn probleem dat ik zo ongeveer 800 e-mailtjes heb die absoluut niet weg mogen worden gegooid, en die ik dagelijks nodig heb.

Ik heb de search etc. allemaal al geprobeerd maar ik kwam er echt niet uit.

Is het mogelijk berichten van Outlook Express in Outlook neer te zetten.. zo ja: hoe?

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:37
ja hoor
Bestand importeren/ exporteren
Gegevens uit een ander programma / bestand
Outlook Express
En whoppa het zou moeten werken.

Mijn profiel op Discogs

Verwijderd

Je kan toch gewoon de mailtjes selecteren.. ff naar een map kopieren.. en dan diezelfde mailtjes weer in je Outlook slepen?

Tenminste zo heb ik het gedaan bij een format, was wel van outlook express naar outlook express, maar mss werkt het.

• Mittnick
JanAlesi schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 12:28:
ja hoor
Bestand importeren/ exporteren
Gegevens uit een ander programma / bestand
Outlook Express
En whoppa het zou moeten werken.
Haha, zo simpel.. helemaal niet aan gedacht :)

Thx!
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 12:40:
Je kan toch gewoon de mailtjes selecteren.. ff naar een map kopieren.. en dan diezelfde mailtjes weer in je Outlook slepen?

Tenminste zo heb ik het gedaan bij een format, was wel van outlook express naar outlook express, maar mss werkt het.
Had ik al geprobeerd, werkte dus niet.. maar de oplossing van JanAlesi is nog veel simpeler

Verwijderd

Mischien een beetje off-topic, maar als je toch overstapt denk ook is aan ThunderBird

• Mittnick
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 12:53:
Mischien een beetje off-topic, maar als je toch overstapt denk ook is aan ThunderBird
Heb ik aan lopen denken; alleen de rede dat ik van OE ben overgestapt naar Outlook heeft ermee te maken dat ik nu M'n agenda (die ik synchroniseer met mn nokia), m'n e-mail etc. allemaal kan combineren, en ik met ThunderBird hetzelfde effect krijg als met OE :)
Pagina: 1