Drivers creative

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-08 19:52
Ik heb een paar vraagjes:
1.
Heb ik het goed als ik zeg dat je bij de Soundblaster Live drivers en liveware hebt?
Maw. liveware zelf is niet de driver?

2.
Op www.3dfiles.com stonden dat er nieuwe drivers waren, maar die staan dan bij de Asiatische afdeling van de Creative site. Kan ik ze dan wel op mijn computer gebruiken?

3.
Kan dit ook wel:
Na het installeren van de Live geluidskaart, Nederlands software erop gezet, en dan vernieuwen met asiatische driver en Engelse liveware 3 (of is die er maar in 1 taal)?

(zelfde geval voor TNT2 ultra drivers)

4.
Nog een vraag:
Tijdens opstarten komt weer extra klote icoontje mee, waarmee die AudioHQ kan opstarten. Kan ik deze wel uitschakelen? Werkt dan allle live gadgets nog wel?

Tim Schuhmacher

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
LiveWare 3 is de driver voor je Live, beetje groot.
Je kan ook setup starten, en dan in je temp folder het mapje met de inf-jes voor je live kopieren naar een ander mapje. Setup afsluiten en dan upddrv.exe starten in dat ene mapje. Dan installeert hij ook alles behalve 4 speaker support. Dan moet je nog enige reg bestanden uit de setup dir plukken.

Verwijderd

Je kunt ook de drivers voor de kaart los downloaden, er zijn nieuwe drivers, maar geen nieuwe liveware.

Drivers kun je halen via de link in de nieuwsposting van gisteren

mzzl

Mart

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:48
De Drivers kun je zo downloaden van de ftp site en installeren.
AudioHQ kun je uitschakelen, alles werkt dan nog prima.

Liveware zijn alle tools en drivers van de sblive.
Drivers kun je ook los downloaden, liveware 3 is de nieuwste, waarin ook drivers zijn verwerkt.

• Tim Schuhmacher
Yo thx voor jullie antwoorden.
Ik heb namelijk de OEM versie en toen ik het dus installeerde kreeg ik allemaal iconen en programma's en zag door de bomen het bos niet meer.

Nog een klein vraagje:
Waar moet mijn versterker in. Bij de oude AWE 64 was het simpel: van de 'line out' naar de 'tape in', maar een 'line out' zit er al niet bij.
???

Moet kappe -> The Simpsons kijken!

Tim Schuhmacher

Verwijderd

Er is zeker wel een line out op de live. Ik heb kleurtje van de stekkers achterop. Blauw is je line-out.

Verwijderd

Je 'speaker out' is ook gewoon 'line out' btw.

• Tim Schuhmacher
quote:
'Speaker-out is line-out'

Dus maw. kan ik niet de versterker tegelijk met computerboxjes aansluiten?

En die digitale uitgang is die niet om te zetten, zodat die wel in de Tape-in van de versterker kan?

Tim Schuhmacher

Verwijderd

je kan b.v. je versterker op de front line out doen, en je computerspeakertjes op de rear line out...

die digitale is en blijft digitaal...
Pagina: 1