Ik ben bezig met het maken van een admin in php. Nu kan de gebruiker zelf zijn content berichten aanmaken/wijzigen/deleten.
Als de gebruiker een item delete ga ik naar de function del_content(). In deze function wordt het item verwijderd uit de database.
Als dat gebeurt is dan moet er automatisch worden doorgelinkt naar de functie content_bekijken() in die functie worden alle items uit de DB gelezen.
Nu kan in ASP in de code boven aangezet worden
zodat er niks naar de gebruiker wordt gestuurt en er dus waar in de code dan ook:
Ik ben opzoek of dat ook kan in php want ik heb dat nodig. Ik kom alleen niet verder dan:
Maar dit werkt niet omdat de header al verzonden is.
Hoe kan ik dit oplossen
Als de gebruiker een item delete ga ik naar de function del_content(). In deze function wordt het item verwijderd uit de database.
Als dat gebeurt is dan moet er automatisch worden doorgelinkt naar de functie content_bekijken() in die functie worden alle items uit de DB gelezen.
Nu kan in ASP in de code boven aangezet worden
code:
1
| response.buffer |
zodat er niks naar de gebruiker wordt gestuurt en er dus waar in de code dan ook:
code:
1
| response.redirect "index.php?page=content_bekijken" |
Ik ben opzoek of dat ook kan in php want ik heb dat nodig. Ik kom alleen niet verder dan:
code:
1
| header("Location: ?page=uren_bekijken"); |
Maar dit werkt niet omdat de header al verzonden is.
Jochemmol