HP NW8000 ingebouwde WLAN 802.11b/g werkt niet als G!?

Pagina: 1
Acties:

• poing
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb zojuist een HP NW8000 mobile workstation, deze laptop heeft ingebouwde WiFi die G zou ondersteunen.

Probleem is dat die op mijn linksys WRT54GS enkel als B werkt, staat de linksys op G-only vindt de laptop helemaal geen access point. Ad-Hoc met een laptop die wel werkt op de linksys gaf hetzelfde probleem, werkt enkel in B modus.

HP WLAN 802.11b/g W400 WiFi kaart heeft in zen properties weldegenlijk G instellingen & die staan op enabeled. Voor de rest ... nieuwe driver hielp ook niet :-(

• poing
  • Niet online
Solved! Met HP connection tooltje werkt het wel, bah weer een tooltje!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

De nw8000, wordt in meerdere configuraties geleverd. Zo ook betreffende wireless opties: Bluetooth (wel/geen), WiFi (wel/geen)(a/b, a/b/g, b). Daarnaast ook nog opties voor de driver (Atheros/Intel).

Laten we vaststellen wat er in zou moeten zitten. Wat is de productomschrijving (zie lange code bij serienummer)?

Edit:
Te laat :(

[ Voor 12% gewijzigd door PcDealer op 25-06-2005 08:56 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• poing
  • Niet online
PcDealer schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 08:54:
De nw8000, wordt in meerdere configuraties geleverd. Zo ook betreffende wireless opties: Bluetooth (wel/geen), WiFi (wel/geen)(a/b, a/b/g, b). Daarnaast ook nog opties voor de driver (Atheros/Intel).

Laten we vaststellen wat er in zou moeten zitten. Wat is de productomschrijving (zie lange code bij serienummer)?

Edit:
Te laat :(
Toch bedankt voor de info :-) Raar dat het niet "native" in windows werkt, zit ik daar uren voor te sakkeren.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Graag gedaan :) Volgens mij moet je ook de Bluetooth driver eerst installeren voor die werkt.

LinkedIn WoT Cash Converter