Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] Probleempje bij prijs toevoegen

Pagina: 1
Acties:

• Gwaihir
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ik wilde graag een aanbieding van Office Centre waar ik zelf over denk delen met mijn mede tweakers. Dus, ik probeer "prijs toevoegen", maar tref daar helaas "Office Centre" niet aan onder "alle bedrijven in de database". Dus, ik probeer "bedrijf toevoegen". Dat gaf me als antwoord dat er al een bedrijf (Office Center) met deze website in de database staat.

Waarom kan ik 'm dan niet vinden als ik een prijs toevoeg? Wat doe ik fout? (Het kleine spelfoutje in de database is het niet; "Office Center" staat ook niet in de lijst.)

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Office Center staat wel bij ons in de database, maar komt niet in aanmerking voor het weergeven van prijzen omdat ze niet reguliere prijzen hebben in hun webshop. Om een vermelding te krijgen in de PriceWatch moet een winkel op zijn minst een webshop hebben waar mensen kunnen bestellen (shopsysteem, via de mail etc) en ook een minimaal aantal producten met prijzen heeft. Office Center heeft niet eens een webshop en toont alleen de actuele aanbiedingen via pdf-bestanden. Een no-go in de PriceWatch.

• Gwaihir
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
[b][message=23662407,noline]Office Center heeft niet eens een webshop en toont alleen de actuele aanbiedingen via pdf-bestanden. Een no-go in de PriceWatch.
Dat klopt. Sterker nog: je kunt er niet eens zo naar binnen wandelen; er is een bedrijfspasje nodig.

Aan de andere kant zijn hun aanbiedingen vaak zéér scherp en zal in de meeste bedrijven wel iemand zo'n pasje hebben liggen, maar niet de folders wekelijks het bedrijf rond laten gaan. Misschien iets voor een toekomstige systeemupdate, een manier om dit soort in beschikbaarheid (in tijd en toegankelijkheid) beperkt aanbod toch een plekje te geven? (Of, als jullie daar geen heil in zien, een wat inzichtelijke foutmelding?)

In elk geval bedankt voor je snelle en heldere toelichting :)

[ Voor 5% gewijzigd door Gwaihir op 25-06-2005 16:33 ]