Hallo,
Ik heb het faq al gelezen waar dit probleem ook staat, het heeft me alleen niet geholpen.
Het probleem:
Ik heb een XFX Geforce 6600 GT AGP die het altijd deed op de nieuwste drivers, een paar dagen geleden is mijn windows gecrasht. Ik heb toen mijn PC geformateerd, en er een nieuwe windows op proberen te zetten, alleen viel de pc af en toe uit, de mogelijke oorzaak was de voeding, naar der hand hiervan heb ik een nieuwe voeding geinstaleerd en ik kon windows dit keer wel installeren, alleen heb ik nu nog een erger probleem.
Als ik nu de nieuwste drivers installeer dan restart ik, en na het restarten valt mijn monitor uit zodra hij windows in gaat, ik heb zo goed als al het mogenlijke geprobeert( zie hieronder).
Dit is egt een groot probleem, ik draai nu ook zonder drivers waardoor frames langzaam gaan.
Kan iemand mij helpen? me monitor lampje word gewoon oranje zodra ik in windows kom.
Dit heb ik al allemaal geprobeert:
- Beelscherm aparat verwijdert
- Drivers installeren zonder Service pack
- Drivers installeren op Service pack1
- Drivers installeren op Service pack2
- Een andere 15" monitor erop gezet die het ook niet deed
- Een andere 17" monitor erop gezet waarbij hij het wel deed
- Mijn eigen 17" monitor waarbij hij het niet deed (windows ziet mijn monitor als standaart monitor)
- Herz op 60 gezet, kleuren + resolutie laag
- De computer aangesloten in een andere kamer, om te kijken of het aan stroom lag
- Windows XP meerdere malen gereinstalled en pc meerdere malen geformateerd
- Videokaart getest (Deze doet het goed op andere monitor)
enz.
Hierboven zie je dus dingen die ik geprobeert heb zonder succes
Het rare is dat hij het bij mijn oude windows installatie altijd gedaan heeft.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen??
[Mijn Systeem]
abit nf7-s
2500+ AMD ATH
2 × 256 Twinmos DDR SDRAM geheugen
XFX Geforce 6600 GT
420 watt Techsolo voeding
40 gb maxtor harddisk
Ik heb het faq al gelezen waar dit probleem ook staat, het heeft me alleen niet geholpen.
Het probleem:
Ik heb een XFX Geforce 6600 GT AGP die het altijd deed op de nieuwste drivers, een paar dagen geleden is mijn windows gecrasht. Ik heb toen mijn PC geformateerd, en er een nieuwe windows op proberen te zetten, alleen viel de pc af en toe uit, de mogelijke oorzaak was de voeding, naar der hand hiervan heb ik een nieuwe voeding geinstaleerd en ik kon windows dit keer wel installeren, alleen heb ik nu nog een erger probleem.
Als ik nu de nieuwste drivers installeer dan restart ik, en na het restarten valt mijn monitor uit zodra hij windows in gaat, ik heb zo goed als al het mogenlijke geprobeert( zie hieronder).
Dit is egt een groot probleem, ik draai nu ook zonder drivers waardoor frames langzaam gaan.
Kan iemand mij helpen? me monitor lampje word gewoon oranje zodra ik in windows kom.
Dit heb ik al allemaal geprobeert:
- Beelscherm aparat verwijdert
- Drivers installeren zonder Service pack
- Drivers installeren op Service pack1
- Drivers installeren op Service pack2
- Een andere 15" monitor erop gezet die het ook niet deed
- Een andere 17" monitor erop gezet waarbij hij het wel deed
- Mijn eigen 17" monitor waarbij hij het niet deed (windows ziet mijn monitor als standaart monitor)
- Herz op 60 gezet, kleuren + resolutie laag
- De computer aangesloten in een andere kamer, om te kijken of het aan stroom lag
- Windows XP meerdere malen gereinstalled en pc meerdere malen geformateerd
- Videokaart getest (Deze doet het goed op andere monitor)
enz.
Hierboven zie je dus dingen die ik geprobeert heb zonder succes
Het rare is dat hij het bij mijn oude windows installatie altijd gedaan heeft.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen??
[Mijn Systeem]
abit nf7-s
2500+ AMD ATH
2 × 256 Twinmos DDR SDRAM geheugen
XFX Geforce 6600 GT
420 watt Techsolo voeding
40 gb maxtor harddisk