Toon posts:

msn 7.0 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nu bij kennissen die een msn probleem hebben.. Ze hebben Windows XP, Zonealarm, een stokoude router, en Service pack 2.. maar als ik met msn ingelogd ben, en een berichtje probeer te versturen, disconnect de router, en kan ik msn weer opnieuw opstarten, elke keer... naja aan Zonealarm en service pack 2 kan het niet liggen lijkt mij, maar in de router kan ik geen instellingen over geblokkeerde programma's vinden... het is een Eoimax (ofzo ?? kan het merk niet echt goed lezen aangezien ie zo oud is :S), en ik heb geen idee wat het probleem kan zijn... iemand die dit ook ooit heeft mee gemaakt ? ik heb nu ff snel dit bericht getypt, maar als er meer info nodig is geef ik dit graag aangezien ik dit probleem beu ben :S
bij voorbaat dank :')

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-08 23:48
... naja aan Zonealarm en service pack 2 kan het niet liggen lijkt mij ...
ZoneAlarm lijkt mij eigenlijk best een goede mogelijkheid. Zet hem eens uit en probeer het dan nog eens, als hij het dan wel doet weet je genoeg :)

Overigens lijkt het me sterk dat je router disconnect bij het starten van MSN :/

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

Edimax dus.

Zet ZoneAlarm eens tijdelijk in een lagere beveiliging. Misschien moet er een betere communicatie tussen provider, router en pc zijn. Dit helpt bij mij als ik geen internetverbinding krijg.

LinkedIn WoT Cash Converter

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over MSN zijn evel beter op hun plek in Software Algemeen - ik verplaats jouw topic eventjes :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• HappyGilmore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-05-2025

HappyGilmore

Hits it over the highway ...

ik denk dat je een firmware upgrade nodig hebt voor je router. Moet je ff het model opzoeken (als je het kan lezen)

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ditzelfde probleem heb ik ook... ook als ik ZoneAlarm uit zet of op een lager beveiligingsniveau heb ik het probleem... ik weet ook niet wat ik precies in mijn router moet instellen.. ook is er geen nieuwere fireware voor..

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Gebeurt dit ook zonder de router ertussen?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

sanfranjake schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 13:59:
Gebeurt dit ook zonder de router ertussen?
Ja dat weet ik niet..

ik weet wel: toen ik nog chello had en een draytek vigor 2200e router had alles perfect liep..
nu met adsl en een router/modem loopt msn gewoon slecht..

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-08 21:34
heeft hij dit ook met msn 6 ofzo ?

"Stilte, een gat in het geluid...."

• HappyGilmore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-05-2025

HappyGilmore

Hits it over the highway ...

Flapietoetoe schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 15:42:
heeft hij dit ook met msn 6 ofzo ?
Of windows messenger 4.6 ... >:)

• stefan001
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-08 12:49
Misschien hebben de firewalls van zonealarm en windows een conflict. Anders kan je een andere router eens proberen om te kijken of het daar aan ligt, maar dat kan ik me haast niet voorstellen. Zelf heb ik een e-tech modem-router en alles werkt prima (als ik maar niet teveel p2p aan heb :o )

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Ik vind je inzet een beetje mager. Je hebt het nog helemaal niet zonder router en firewall geprobeerd terwijl je zelf als weet dat deze mogelijk problemen kunnen veroorzaken.

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-08 15:56
Gewoon ff zonealarm een uninstall geven en kijken of het dan wel werkt? Aan SP2 kan het niet snel liggen, maar heb zelf weinig vertrouwen in zonealarm.. ;)

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

the-edge schreef op zondag 26 juni 2005 @ 17:20:
Gewoon ff zonealarm een uninstall geven en kijken of het dan wel werkt? Aan SP2 kan het niet snel liggen, maar heb zelf weinig vertrouwen in zonealarm.. ;)
na het verwijderen van Zonealarm security suite meld mijn msn 7 gewoon weer goed aan.. hij meld nog wel af en toe af en aan.. :O

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:17
Ik had ook zo'n soort probleem en dat lag ook aan ZoneAlarm.
Ik ben toen naar Program Control gegaan onder het tablad Programs en daar heb ik MSN uit de lijst verwijderd.
De volgende keer dat je dan MSN opstart geeft ZoneAlarm z'n standaard melding en MSN deed het daarna weer gewoon goed.
Pagina: 1