Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[FEAT] Mailtje na reacties op je eigen topic

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om een mailtje te ontvangen wanneer er op een door jouw gestarte topic reacties zijn geplaats, natuurlijk wel in te stellen in je profiel ... ??

Stel iemand reageerd nu op deze topic dan krijg ik een mailtje dat er een reactie is geplaats op die en die topic met een link ofzo.

Tja als je mij het nut hiervan vraagd, hmmmm gadget denk ik, gewoon een hebben dingetje, lekker makkelijk denk ik zo .............. weet het eigenlijk niet zo maar kwam zo bij mij op wie weet is het iets kleins en is het zo te doen.

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
En dan duizend mailtjes krijgen omdat je het grote kleine mededelingen topic hebt geopend? lol

Dit idee is ook al vaker langsgekomen volgens mij. Praktisch niet erg haalbaar dacht ik te herinneren. ;)

Zoals deze: email notification?

[ Voor 19% gewijzigd door Roamor op 24-06-2005 21:57 ]

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:06

_Ernst_

Mark It Zero!

Idee is idd al vaker langs geweest. Alleen op een groot forum als dit is dat niet echt practisch, dat worden dan 1000en mailtje per dag > teveel serverload.

Last.fm

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Niet alleen teveel serverload, maar er zijn ook zat users waarvan geen juist email-adres bekend is, omdat het email-adres wat in onze databases staat is verlopen of omdat ze van werk/provider/school zijn veranderd :)

Om topics in te gaten te houden kun je prima gebruik maken van de rss functionaliteit volgens mij :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.