Toon posts:

Help: NEC3520 brand geen double-layers

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag allen,

Ik heb al diverse merken geprobeerd (Ricoh, Verbatim), maar mijn brander wil double-layer DVD's niet branden. Alle andere gaat prima.
De brander heeft reeds nieuwste firmware 3.04.

Ik gebruik Nero 6.3.0.2
Nero zegt steeds "onvoldoende ruimte op schijf"

Help AUB.

• frisico
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-07-2024
Upgrade naar de laatse versie van Nero. Ik heb zelf versie 6.6.0.12. Kies Nero burning rom, DVD rom iso, nieuw en kies dan rechtonder DVD 9 (8152 mb)

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:02

The Third Man

The Third Jellyfish

6.3 is inderdaad al antiek te noemen.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zoals je op de schijnbaar te haastig weggeklikte [faq]registratievoorwaarden[/] en de onderliggende gedeelten had kunnen lezen, wordt hier op GoT van je verwacht dat je research pleegt voordat je een topic start. Daaronder valt o.a. het raadplegen van de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum. Hier in OM is dat dus OM FAQ / Beleid. Via de inhoudsopgave had je Mijn CD/DVD lezer/brander werkt niet goed kunnen vinden, waarin een heel scala aan informatie, tips, oplossingen wordt aangeboden :)

Mocht je er nog niet uitkomen, start dan een goed topic met daarin uiteengezet wat je allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem. Neem dus rustig de registratievoorwaarden door, daarin staat exact uitgelegd hoe je het beste van dit geweldige forum gebruik kunt maken ;)

Dit topic is gesloten.