Rare rekeninginformatie

Pagina: 1
Acties:

• djgear17
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-10-2022
Dag mensen,

Ik heb een abonnement bij Orange, waarbij je dus gratis je rekening kunt opvragen via 1244..

Nou ik heb dit een aantal dagen bijgehouden zonder bijzonder veel te bellen, aleen afgelopen weekend (zondagmiddag) heb ik een DIK uur na @home (0900) gebeld, wat me ruim 10 uur gekost heeft?!?. Nou hoorde ik tot verbazing dat mijn rekening weer €5,- gestegen is.. Hoe is dit mogelijk als je (gister) naar je voicemail van 20sec. gebelt hebt, en een 5 min. na een vast nummer hebt gebelt. Gisteravond laat heb ik nog naar het gratis nummer van de nationale postcodeloterij gebelt (helaas ben ik me oproepgeschiedenis kwijt), maar dit nummer kan ik nergen op google vinden, dus vroeg me af wat hier aan de hand is, is dit wel een gratis nummer, het was in elk geval een 0800 nummer.

Net heb ik de klantenservice gebeld en zei konden helaas pas de gebelde nummers zien als IK de specificatie heb.) ze verteleden me daarnaast dat de rekeninginfo een vertraging heeft van 24 uur, maar dat wist ik al)

Dus misschien dat jullie gelijk soortige ervaringen hebben, want dit vindt ik heel raar.. Ik heb dat
in de afgelopen 3 jaar als klant bij Orange nog nooit meegemaakt.

Ps, er kan toch niemand op de een of andere manier op jou sim bellen ofzo.

• FireWood
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-02 20:49
djgear17 schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 19:16:
Dag mensen,
Ps, er kan toch niemand op de een of andere manier op jou sim bellen ofzo.
Ja dit kan wel, dit wordt dan via bluetooth gedaan. Echter je dient deze aan te hebben staan, iemand moet constant in de buurt zijn. Je moet een telefoon hebben die gehacked kan worden.

In theory kan het, maar in de praktijk is dit zeer zeldzaam.

Noobs don't use "F1", Pro's do, but they can't find the information they needed

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:58

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Weet je zeker dat het niet het 0900 nummer is dat op hun site vermeld staat? (20 CPM) :?

Vind nergens een gratis nummer op www.postcodeloterij.nl ....... (zou ik daar ook niet verwachten....)

[ Voor 133% gewijzigd door Coach4All op 24-06-2005 19:34 ]

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
de @home klantenservice kost 10 eurocent per minuut, plus de kosten van je mobiele telefoon, ik weet niet wat voor abo je hebt van orange, maar dat zal wel 20 cent per minuut zijn, dus 30 cent maal 60 is al 18 euro. En als je een DIK uur hebt gebeld zou het waarschijnlijk wel meer zijn :P

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 16:38
Coach4All schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 19:31:
Weet je zeker dat het niet het 0900 nummer is dat op hun site vermeld staat? (20 CPM) :?

Vind nergens een gratis nummer op www.postcodeloterij.nl ....... (zou ik daar ook niet verwachten....)
Misschien was het wel een andere loterij, wij hebben nl geklame gekregen dat je ergens "gratis" aan mee mog doen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Coach4All

Coach4All

I'm a Coach 4 All

kevinp schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 19:37:
[...]

Misschien was het wel een andere loterij, wij hebben nl geklame gekregen dat je ergens "gratis" aan mee mog doen.
Tja, als je zo zeker van jezelf bent was het misschien ook wel een 0906 of 0909 nummer..... 8)7

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:33

Stewie!

Keen must die!

Coach4All schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 19:45:
[...]

Tja, als je zo zeker van jezelf bent was het misschien ook wel een 0906 of 0909 nummer..... 8)7
0906-postcodeloterij :? 8)7
Denk niet dat ze daarvoor 0906 nummers nemen :X

Marathon loper in Tokyo, London, Rotterdam, Maria Alm, San Francisco, Berlin, Chicago, Amsterdam
Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• Coach4All

Coach4All

I'm a Coach 4 All

DaMorpheus schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 19:50:
[...]

0906-postcodeloterij :? 8)7
Denk niet dat ze daarvoor 0906 nummers nemen :X
Hij weet niet eens meer of het wel de postcodeloterij was, vandaar......

Maar laten we hier niet al te HK reageren.... :X

Verwijderd

Zal wel de BankGiroloterij zijn geweest : 0800-11 55

• djgear17
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-10-2022
h.edink schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 19:24:
[...]

Ja dit kan wel, dit wordt dan via bluetooth gedaan. Echter je dient deze aan te hebben staan, iemand moet constant in de buurt zijn. Je moet een telefoon hebben die gehacked kan worden.

In theory kan het, maar in de praktijk is dit zeer zeldzaam.
Dat leek me ook al onwaarschijnlijk, maar zeg nooit "nooit"

Ik zag trwouens dat op mijn t630 een leuk knopje aan de zijkant zat, waardoor je gelijk kon wappen, misschien dat dit wel de veroorzaker is, al lijkt het me wel een beetje stug, omdat hij altijd op keylock staat.

Verwijderd

Die rekeninginformatie klopt wel vaker van geen kant. Gewoon even je rekening af wachten.
Pagina: 1