Toon posts:

BF2 hoe werkt het ranking systeem?

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
euh, sorry voor als dit een domme vraag is maar hoe werkt het?

ik speel nu al een paar uur op het internet in MP (dus niet SP) maar er wordt dus niet geregistreerd hoe goed/slecht ik het doe.

ik unlock ook geen wapens en kom dus ook niet verder in de game in rang.

kun je deze dingen alleen vrij krijgen als je aan een ge-rankt (zeg je dat zo?) spel mee doet?

:? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geloof, dat je pas punten ofzo krijgt als je bij Ranked Servers gaat. Dat kun je zien aan de twee gele pijltjes die naar beneden wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Tijd voor slotje dacht ik? Waarom niet gewoon in de orginele thread vragen, daarnaast is het daar ook al een aantal keren beantwoord :Y)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Ten eerste krijg je inderdaad alleen rank erbij als je op ranked servers speelt. Ten tweede worden de stats vanwege onverwachte enorme drukte ongeveer per 12 uur ge-update.

En daar hebben we een ander draadje voor: [rml][ PC] Battlefield 2 - deel VII[/rml] :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmmm, toch wel een minpunt zeker.

tnxz heren.

ik ga me maar een richting de slachtenbanken op het net begeven,...brrrrrr.

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-09 11:36

Steffy

Ayreonaut

_/-\o_ Meesterlijk, alleen om een topicslotje te krijgen een account aanmaken. Volgens mij staat GoT wel redelijk bekent om het uitdelen van slotjes, een topic als deze kan echt wel dicht, er is wel een BF2 topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze kan dicht, de reden is duidelijk :)

Mag ik de slotjes-roepers er op wijzen dat dit soort posts minder gewenst zijn dan topics zoals deze. Kijk daar mee uit.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.