Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Backdoor.Beasty] Virus niet weg te krijgen

Pagina: 1
Acties:

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:14
Ik heb sinds een tijdje een virus op mijn computer: het Backdoor beasty Virus. Doet niks ergs, alleen elke keer als ik een bestand aanklik met de rechtermuisknop krijg ik 5 keer een melding van Norton Antivirus dat een virus is aangetroffen en is verwijderd.
Ook bij het knippen/plakken/kopieren met de sneltoetsen krijg ik 5 meldingen. Daarna kan ik gewoon doen wat ik wil :S

Ik heb gezocht via Google, maar kwam op de Norton site uit. Hier staat hoe je hem weg kunt krijgen (full scan in de safe mode), maar dit werkt niet bij mij helaas :( Weet iemand een andere manier?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-11 21:35
Zoek op de site van Norton eens naar de removal tool.
Meestal wordt er in het stuk tekst waarin wordt uitgelegd hoe je hem kan verwijderen, ook nog wel gelinkt naar een removal tool, voor zover deze bestaat voor dit virus...

Edit:
Lees net dat er dus geen removal tool is.
Het enige dat ik je dan aan kan raden is om hetgeen beschreven staat nog eens te proberen, duidelijk stap voor stap lezend, zodat je niets overslaat.
Misschien heb je de vorige keer iets over het hoofd gezien...

[ Voor 38% gewijzigd door Brede P op 24-06-2005 17:21 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Google biedt een paar linkjes verder een summary van Secunia met wat meerdere links naar AVendors die het beestje herkennen. Probeer dus idd eens met een andere virusscanner te scannen om te kijken of die het kan verwijderen. :)

Signature