Toon posts:

[XP] Partitie laat niet alles zien

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een raar probleem.

Als ik ''chkdsk /f'' en alles draai krijg ik op mijn E: parittie een helehoop meldingen van zwevende bestanden etc. Naja, uiteindelijk was hij klaar daarmee..
Maar dan, als ik met verkenner op m'n E: paritie kijk, zie ik maar 3 mappen, terwijl er er zeker meer opstaan. Als ik dan bijv. typ ''E:\MP3'', een map die niet word weergeven in die lijst, maar toch zeker op die partitie staan, gaat hij gewoon naar die map toe alsof er niks aan de hand is. Maar die map laat hij dus niet zien in verkenner. Ik kan er dus alleen in komen als ik het handmatig in typ. Iemand enig idee wat dit probleem veroorzaakt?

Verwijderd

Topicstarter
Heerlijk.. een hoop MP3'tjes zijn ook beschadigd 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 16:52:
Dan weet je het wel, je FAT is naar de filistijnen/pallesteinen

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

keur0000

-------- N O N E --------

denk dat je de partitie ff moet laten scannen met foutcontrole en defragmentatie, zit fout in indextabel ;). Of ander progsel dat HD kan repareren (zoals Norton vroegah _/-\o_ ook zo goed kon)

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 16:52:
Ik zou maar eens gaan kijken naar wat (hidden) found.00x directories.

Zo heb ik wel eens 4GB aan "verdwenen" albums weten terug te halen (was wel NTFS en geen FAT32 gelukkig, die wil nog wel eens enkel .chk files achterlaten waar je geen drol mee kan).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device