ATi Radeon TV-Out & perikelen

Pagina: 1
Acties:

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Topic says all? Ik heb nu een Geforce2MX met Chrontel chip erop (zelfde als Asus V7100T), en het beeld is niet heel erg goed; Met name in donkere gebieden zijn de kleuren flets.

* Hoe is de kwaliteit van de TV-Out van de ATi Radeon?

* Ondersteunt de Radeon ook FSAA?

* Hoe doet de Radeon het onder Windows 2000?

Bedankt!

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

1. beeld blijft wat wazig. Dit komt doordat een monitor gewoon veel scherper is als een TV.

2. Ja (2x & 4x)

3. ja

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-08 07:20

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Met de nieuwste drivers, waar ook een link van te vinden is op Tweakers.net geeft een stuk betere TV-out kwaliteit heb ik gehoord, heb zelf een 32 DDR zonder TV-out(helaas bestaat die niet met:( )maar vraag het anders ff in het Radeon topic

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

TV-OUT heb ik niet getest met de laatste drivers. De TV-in doet wel raar met 7068 dus gebruik ik maar weer 7063.

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-08 14:11
Ik heb ook een ATI Radeon (64 Mb DDR ViVo OEM) en de tv-out doet het prima met de 7068 drivers bij mij... een monitor blijft natuurlijk scherper (tsja, wat wil je met een Iiyama Vision Master Pro 450) maar ik vind het beeld op mijn tv heel behoorlijk, het beeld wat ik krijg als ik een divx'je bekijk is beter dan dat van de meeste videobanden die ik gezien heb (ik zou in mijn collectie zo geen videoband weten die scherper beeld geeft...).

Video Input heb ik ook geprobeerd, maar die kreeg ik nog niet aan de praat... misschien eens andere drivers proberen...

The Flying Dutchman

Verwijderd

nou bij 7068 kan je maar een minuut ofsow opnemen daarna houd ie ermee op.
Hij blijft daarna het beeld gewoon in een kleine loop maken

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-08 14:11
Je hebt het nu dus over de video input neem ik aan? Het beeld van de video opnemen op je computer...

Dat heb ik dus ook nog niet aan de praat gekregen met de 7068 drivers...

Video Output (beeld van de computer op tv bekijken en eventueel opnemen met de video) is geen enkel probleem...

The Flying Dutchman

Verwijderd

nee klopt sjek het maar eens op de drivers ed. op Tweakers daar heb ik het probleem ook al gezet, maar ik gebruik mijn TV-out niet alleen mijn TV-IN :)
Pagina: 1