Toon posts:

dell pc

Pagina: 1
Acties:
  • 14 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet of ik hier goed zit maar denk het wel
ik heb namelijk een vreemd probleem ik heb een dell pc en nu start hij wel op maar als je hem dan later weer uitzet en weer aan wil zetten dan gaat alleen het boevste knopje branden ( de power knop)
wie weet hier mischien meer van

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 17:53

Yoozer

minimoog

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 16:10:
ik weet niet of ik hier goed zit maar denk het wel
ik heb namelijk een vreemd probleem ik heb een dell pc
Welke van de 10,000 modellen? :)
en nu start hij wel op
Tot hoe ver komt 'ie? Wat zie je op het scherm? Geeft 'ie pieptonen? Hoor je de harddisk? Hoor je de CPU-fan? Kom je in de BIOS?
maar als je hem dan later weer uitzet en weer aan wil zetten dan gaat alleen het boevste knopje branden ( de power knop)
wie weet hier mischien meer van
Kijk eens voor de gein naar standby/hibernate instellingen. 't Kan zijn dat er daar wat mis mee is. Zomaar een loze gok, want je hebt er ook niet bij staan welk OS er op draait, dus ik zou niet weten waar je moet zoeken en of het er uberhaupt mee te maken heeft.

Je zit hier misschien wel goed qua onderwerp, maar ik zou toch nog eens serieus in de FAQ gaan bladeren wat betreft je topictstart. Je geeft vrijwel geen informatie waar we iets mee kunnen en om helpdesk te gaan spelen terwijl Dell er ook een heeft (die al gebeld?) is ook niks.

[ Voor 24% gewijzigd door Yoozer op 24-06-2005 16:15 ]

teveel zooi, te weinig tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdn135
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Yoozer schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 16:13:
[...]

Welke van de 10,000 modellen? :)

Die snelle Pentium 4 computer vast en zeker. ;-)
Welk model is het? Probeer een bios update zou ik zeggen.
Nogwat probeer even leestekens te gebruiken, het is wat moeilijk lezen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het powerlampje brand alleen dus kan niks intypen en dus ook geen info zien over de hardware/software

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2005 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterEs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07 11:00
staat er geen typenummer kast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 17:53

Yoozer

minimoog

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 16:38:
het powerlampje brand alleen dus kan niks intypen en dus ook geen info zien over de hardware/software
Ja, maar toen 'ie de eerste keer opstartte werkte alles toch nog? Anders - kijk achterop bij 't serienummer en probeer dat eens in te voeren op de site van Dell om te zien wat 't is (had je eigenlijk ook al moeten doen). Niks op het scherm dus - maar pieptonen? CPU-fan? Iets? Wat dan ook?

Als je zelf aan de slag wilt, haal even alle kabels van de CD/DVD los en begin maar met de harddisk te transplanteren. Boot 't daarvan, probeer dan de videokaart te transplanteren. Werkt die, kijk dan geheugen na, werkt dat, dan zou 't misschien de CPU kunnen zijn. Niet mogelijk? Niet moeilijk doen en de support bellen.

[ Voor 26% gewijzigd door Yoozer op 24-06-2005 16:43 ]

teveel zooi, te weinig tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Bel de helpdesk? Je topicstart bevat nu verschrikkelijk weinig informatie. Zoals je al weet, willen we hier op GoT juist een uitgebreide topicstart van je zien, dat is je ook wel vaker verteld. ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.