Toon posts:

[XBOX] Reïnstall?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet óf dit op GoT verboden is, zo ja, mijn excuses. Het lijkt me echter van niet aangezien er ook topics zijn over XBMC.

Ik vroeg mij af:

Hoe herïnstalleer ik de Xbox-software op mijn Xbox? Kan ik gewoon alle partities (C,D,E,F,G,X,Y,Z) leeggooien en gaan herinstalleren? Als ik de opbouw van mijn xbox namelijk zie (zoals ik hem aangeleverd kreeg), is het een gigantisch rommeltje. Tevens wil ik de nieuwste versie van XBMC er opzetten.

Weet iemand of dit gewoon een mogelijkheid is, of krijg je er geheid problemen mee?

Verwijderd

Het lijkt mij dat je het niet over een standaard 'uit de doos' box hebt.
Afhankelijk van je dash board staan er bestanden op die het niet fijn vinden om verplaatst te worden.
Omdat de zgn. xml files verwijzingen naar dir. structuren bevatten die nu goed staan en als je gaat herindelen die verwijzingen niet meer kloppen. Daar gaat flink wat tijd in zitten als je dat wilt veranderen en ik denk ook niet dat je die xml's risicoloos van het net kan plukken.
Omdat jij misschien avalaunch draait met evo-x erachter of een ander dash.
Het is niet onmogelijk wat jij wilt maar misschien een btje zonde van de tijd die je erin moet stoppen.
En dan is er ofcourse nog een kwestie met de back-up van je originele bios die je liever niet kwijt wilt.
Ik zou het niet doen iig.

/een nieuwe xbmc erop gooien is niet zo'n prob. gewoon het hele pakket erop pleuren zolang je de default.xml van je oude versie bewaart en waar nodig aanpast. Maar hier ook weer.. het kan even werk zijn om het te fixen met de xml en welke functionaliteit krijg je erbij die je perse wilt?
If it ain't broke... maar ja... dat is niet besteed aan een tweakert natuurlijk.
Succes ermee ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2005 16:16 ]