[MSN Messenger 7] Aanmelden als afwezig

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-08 21:42
Ik heb nu al een paar topics doorgelezen, waaronder het beta en het final topic van messenger 7.0. Maar helaas staat er alleen maar in dat de functie in messenger zit, maar niet waar. Ik kan de functie namelijk niet vinden. Waarschijnlijk kijk ik met me neus, maar ik kan het dus echt niet vinden. Alvast bedankt! _/-\o_

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Verwijderd

Als je msn opent ( niet inloggen ) en je kijkt naar linksboven zie je dat je een status kunt aanzetten en als je dan op inloggen drukt kun je onder desgewenste account onder die status inloggen..

• Beercase
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05 21:07

Beercase

So soft!

open messenger (signed out) en dan in het bovenste vakje onderin => sing in as:

edit:
sneller typen :S

[ Voor 21% gewijzigd door Beercase op 24-06-2005 16:00 ]

Hang loose, KiteSurfing for life!

• Darksheep
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03:19
Als je bent uitgelogt staat er dit..

klik

dan zie je toch echt staan aanmelden als! Hoop dat je het nu ziet :P

oftopic:
ik nog sneller typen :P

[ Voor 30% gewijzigd door Darksheep op 24-06-2005 16:01 ]

Verwijderd

had je dat niet gewoon kunne vragen aan iemand in je contact list ipv een overbodig topic te openen.

je kan zeggen dat ik zaag maar ik kan me dood ergeren aan topics die geopend worden omdat mensen tegenwoordig niet meer willen zoeken en alles in de handen moet gesprongen komen

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-08 21:42
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 16:07:
had je dat niet gewoon kunne vragen aan iemand in je contact list ipv een overbodig topic te openen.
Dat had ook gekunt, ware het niet dat ik geen computernerds in mijn lijst heb staan die dit zouden weten... (dit was grappig bedoelt, daarmee impliceer ik namelijk dat ik dat zelf ook ben :+ )

@ Meurby, Beercase & Darksheep, merci beaucoup!
lol, zelfs de meeste breezer sletten weten dit
Edit:Daarnaast ben ik geen breezerslet :D , dus daarom wist ik het niet. Ik heb nu sinds kort weer een laptop. Dus ik besloot MSN 7.0 daar maar metteen op te zetten. Dus nadat ik Windows messenger had verwijderd, heb ik MSN 7 gedownload en geinstalleerd. Inderdaad stom dat ik metteen naar opties ging om alles in te stellen. Maar ik had verwacht dat het daar een optie zou zijn, en niet in het begin scherm zou staan wat ik in alle haast had overgeslagen. Maar nogmaals bedankt voor de wel waardevolle reacties...

[ Voor 48% gewijzigd door Hoedje op 24-06-2005 17:30 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Geert.H
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-08 19:52
lol, zelfs de meeste breezer sletten weten dit :p

Verwijderd

De meeste mensen vergeten ook nog wel eens dat programma's een Help-functie hebben....

Mag jij eens raden waarom ze bij MS dat in MSN gebouwd hebben...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2005 16:22 ]

Verwijderd

Hoedje schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 16:14:
[...]

Dat had ook gekunt, ware het niet dat ik geen computernerds in mijn lijst heb staan die dit zouden weten...

@ Meurby, Beercase & Darksheep, merci beaucoup!
iets dat op het eerste scherm staat als je het opendoet en dit zoude enkel computernerds kennen men nichtje van 12 had dit na 1 min zelfs gevonden.

tegelijk beledig je zowat 99% van dit forum want die weten dat met andere woorden zijn het nerds

SLOTJE AUB

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit was niet zo lastig te vinden dus :) Aan de mensen met niet-inhoudelijke opmerkingen: maak in het vervolg gewoon een TR aan :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.