"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
sneller typen
[ Voor 21% gewijzigd door Beercase op 24-06-2005 16:00 ]
Hang loose, KiteSurfing for life!
Verwijderd
je kan zeggen dat ik zaag maar ik kan me dood ergeren aan topics die geopend worden omdat mensen tegenwoordig niet meer willen zoeken en alles in de handen moet gesprongen komen
Dat had ook gekunt, ware het niet dat ik geen computernerds in mijn lijst heb staan die dit zouden weten... (dit was grappig bedoelt, daarmee impliceer ik namelijk dat ik dat zelf ook benVerwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 16:07:
had je dat niet gewoon kunne vragen aan iemand in je contact list ipv een overbodig topic te openen.
@ Meurby, Beercase & Darksheep, merci beaucoup!
Edit:Daarnaast ben ik geen breezersletlol, zelfs de meeste breezer sletten weten dit
[ Voor 48% gewijzigd door Hoedje op 24-06-2005 17:30 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Mag jij eens raden waarom ze bij MS dat in MSN gebouwd hebben...
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2005 16:22 ]
Verwijderd
iets dat op het eerste scherm staat als je het opendoet en dit zoude enkel computernerds kennen men nichtje van 12 had dit na 1 min zelfs gevonden.Hoedje schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 16:14:
[...]
Dat had ook gekunt, ware het niet dat ik geen computernerds in mijn lijst heb staan die dit zouden weten...
@ Meurby, Beercase & Darksheep, merci beaucoup!
tegelijk beledig je zowat 99% van dit forum want die weten dat met andere woorden zijn het nerds
SLOTJE AUB
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Dit topic is gesloten.
![]()