Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Palm m105, Wat kan ik er nu nog mee doen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog een oude Palm m105 liggen (8 MB geheugen), dat ding ligt een beetje weg te rotten, heeft iemand een idee voor een leuke toepassing ermee, kom maar met die gekke ideeen

Gert-Jan

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:45
Maak er een robot van http://www-2.cs.cmu.edu/~pprk/

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:06
Als je veel afstandsbedieningen hebben kan je er de remote control software opzetten en hem als remote control gebruiken.

Hail to the king baby!

Verwijderd

Topicstarter
Ha Ha,

dat van die robot is wel een goeie, zo'n een robot zelf bouwen is me iets te moeilijk, maar misscien iets met een afstandsbestuurbare auto of boot, dat je aan de auto sensoren koppelt die dit signaal terugsturen, de palm zou dan theoretisch dit kunnen verwerken en de output zou weer resulteren in een besturing voor de auto, goed idee.

Misschien nog meer ideeen hierover, als iedereen mee brainstormt kan er misschien een soort project van komen. Wat doe je met die oude zooi, mee experimenteren.

Gert-Jan

Verwijderd

Topicstarter
Nou weet iemand nog wat leuks, kom op, verzin is iets.

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 09:51:
Nou weet iemand nog wat leuks, kom op, verzin is iets.
Wat dacht je zelf? Maw wat had je zelf in gedachte? Voor oude zooi is er al een topic trouwens

[ Voor 19% gewijzigd door Herby op 27-06-2005 10:02 ]

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• powerflux
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-11 17:01

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

maak er inderdaad een universele afstandsbediening van;
omniremote is mijn favoriet daarvoor, je kunt er elke afstandsbediening mee kopieren :)

if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 28-11 17:45

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Heb dat ook eensch gedaan met mn m100. :X
Ligt ook ergens in een la. :+

Ik kan me herinneren dat het bereik van die ir sensor niet optimaal was. Werkte allemaal nogal traag etc.

Whatever.

• Sir Isaac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-05 20:45
Volgens mij kun je er nog hetzelfde mee doen als toen hij nieuw was. Agenda, adressen, tekstbestandjes maken enz. Wat is je punt?

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Ik heb mijn m100 wel eens in zijn leren hoes van de 2e verdieping naar beneden gegooid, op een grasveldje. Hij deed het daarna nog. :+

Alors.

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-11 16:02

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

eBook reader

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 20:42
Ik heb een m100 die ik dagelijks gebruik als:
- ebook reader
- adressenboek
-todo list
- rekenmachine
- unit converter
- notitie blok
- schrijf en doodle pad.
En af en toe een spelletje schaak of biljart.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Verwijderd

Topicstarter
Dat van die robot was wel heel cool;

http://www-2.cs.cmu.edu/~pprk/

Zoiets is misschien iets te moeilijk, maar bijvoorbeeld er een apparaat van maken die je electrische systemen doormeet op je computer door enkel een kabel aan te sluiten. Hoe zou je dat dan moeten doen?

Een besturingsconsole voor je router, dat je door middel van die palm bepaalde poorten handmatig open kan zetten, of netwerkverkeer kan zien.

Dat soort ideen. Dit topic is gewoon voor de 'fun' en heeft dan als doel een beetje creatief te zijn voor de enthousiasteling, als je alleen wilt gaan zeiken en neerbuigend wilt gaan doen reageer dan gewoon alsjeblieft niet.
Pagina: 1