Zodra ik in het nieuws las dat sommige batterijen in aanmerking kwamen voor vervanging, ging ik meteen kijken of mijn iBook ook in aanmerking kwam hiervoor. Dit was het geval, dus heb ik me ingeschreven. Nu heb ik wel een mooie bevestiging gehad, maar ik heb sinds die bevestiging niets meer gehoord, en al helemaal niets ontvangen.
Die bevestigingsmail was op 20 mei..
Nou vroeg ik mij af, zijn er meer mensen die hier niets meer van gehoord hebben?
En wat kan ik nou het beste doen? Nog een keer aanmelden voor de Battery Exchange Program?
Die bevestigingsmail was op 20 mei..
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| From: DO_NOT_REPLY@info.apple.com Subject: Batterijbevestiging Referentienr.: *69441 Date: May 20, 2005 4:51:46 PM CEST To: mijnemailadres@****.** Reply-To: DO_NOT_REPLY@info.apple.com het verzoek voor de batterij van uw wordt binnenkort verwerkt. Apple zendt u zo spoedig mogelijk een vervangende batterij nadat uw bestelling voor vervanging is verwerkt. Verzendtijd kan variëren al naar gelang de beschikbaarheid van de batterij. |
Nou vroeg ik mij af, zijn er meer mensen die hier niets meer van gehoord hebben?
En wat kan ik nou het beste doen? Nog een keer aanmelden voor de Battery Exchange Program?
[ Voor 3% gewijzigd door semicolon op 24-06-2005 13:54 ]
:D/-<