[iBook] Batterijvervangings programma

Pagina: 1
Acties:

• semicolon
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Zodra ik in het nieuws las dat sommige batterijen in aanmerking kwamen voor vervanging, ging ik meteen kijken of mijn iBook ook in aanmerking kwam hiervoor. Dit was het geval, dus heb ik me ingeschreven. Nu heb ik wel een mooie bevestiging gehad, maar ik heb sinds die bevestiging niets meer gehoord, en al helemaal niets ontvangen.

Die bevestigingsmail was op 20 mei..
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
From:       DO_NOT_REPLY@info.apple.com
Subject:    Batterijbevestiging Referentienr.: *69441
Date:        May 20, 2005 4:51:46 PM CEST
To:           mijnemailadres@****.**
Reply-To:  DO_NOT_REPLY@info.apple.com

het verzoek voor de batterij van uw wordt binnenkort verwerkt.
Apple zendt u zo spoedig mogelijk een vervangende batterij nadat uw bestelling voor 
vervanging is verwerkt. Verzendtijd kan variëren al naar gelang de beschikbaarheid 
van de batterij.

Nou vroeg ik mij af, zijn er meer mensen die hier niets meer van gehoord hebben?
En wat kan ik nou het beste doen? Nog een keer aanmelden voor de Battery Exchange Program?

[ Voor 3% gewijzigd door semicolon op 24-06-2005 13:54 ]

:D/-<

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:09
Ik denk dat er heel veel mensen zijn die een nieuwe batterij nodig hebben...

Verwijderd

Heb al van een viertal mensen vernomen dat zij ook voor deze garantie in aanmerking komen en net als jij na de bevestigingsmail niets meer vernomen hebben. Houd er gewoon rekening mee dat het lang kan duren, de accuserie beslaat namelijk een half jaar productie en dat zijn er veel, heel veel... :P

Verwijderd

De dag na mijn bevestigingsmail had ik een nieuwe batterij.

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-02 12:32

SpamLame

niks

Ik heb mij opnieuw aangemeld.
Nadat ik in begin april m'n gegevens op de site had ingevuld, maar nog steeds
geen nieuwe accu, was ik het zat.
Als ik er dadelijk 2 krijg is het ook goed ;)

Verwijderd

Tja..dat heb ik ook maar gedaan. Mijn bevestigingsmail is van 24 mei maar tot op heden niks gehoord. Nog wel een keertje gebeld maar daar kreeg ik te horen dat het lang kon duren.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:30

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dat is ook wel goed voor de snelheid van de procedure ja als allerlei mensen zich dubbel gaan aanmelden 8)7
Sorry hoor, maar als er duidelijk wordt vermeld dat het lang kan duren omdat het om veel vervangingen gaat dan zou je best iets meer geduld op kunnen brengen dan 1 maand.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

En als het gaat om zaken die tot brandgevaar kunnen leiden mag Apple zich beter inspannen om dat wel op zeer korte termijn te regelen. Het advies om de batterij niet te gebruiken en op netspanning te werken is bijzonder irreeel voor laptop gebruik.

• nuclear waste
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-06-2023

nuclear waste

<onzin>

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 15:21:
De dag na mijn bevestigingsmail had ik een nieuwe batterij.
Idem hier, en ik heb meteen na de bekendmaking ingeschreven.
Je kan ook even naar apple support bellen. (of de apple store, ze verbinden je wel door)

</onzin>

Pagina: 1