Toon posts:

[CPS] Quantum Telecom geen eigen website

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik een vaste lijn met een KPN belbasis abbonnement.. Nu zijn naar mijn idee de tarieven naar de landen waar ik naartoe bel veels te duur bij KPN (Turkije/Taiwan e.d.).. Ik kan al via vrij goedkope 0900 toegangsnrs. goedkoper bellen dan met de KPN, maar het kan altijd nog goedkoper, en ik ben wel bereid voor carrier preselect te opteren, aangezien me dat ook weer de moeite bespaart om een extra nr. te draaien..

Uiteindelijk ben ik een beetje rond gaan kijken naar de tarieven e.d.; het valt op dat Tele 2 helemaal niet zo goedkoop is naar het buitenland, het gaat vooral om het binnenland, en daar bel ik minder naar toe dan naar het buitenland, dus die viel voor mij af. Op een gegeven moment na een bepaalde zoekopdracht in google kwam ik tot een mooie overzichtelijke website, genaamd bellen.com waar je dus allerlei telecomaanbieders "objectief" kunt vergelijken volgens jou eigen belgedrag.. Boven aan het lijstje kwam bij mij Quantum Telecom; het zou mij maar liefst 27 % schelen in vergelijking met KPN.. De tarieven bekeken, ze zijn een paar centen duurder in het binnenland maar echt stukken goedkoper naar de landen waar ik naartoe bel, schelt meer dan de helft, vaak.. VoIP aanbieders staan ook in het overzicht, maar dat zou voor mij vooralsnog niet interessant voor mij; VoIP zie ik imho nog een beetje als iets wat in ontwikkeling is, momenteel dus onderhevig aan eventuele storingen, en deze kan ik niet gebruiken, ik moet altijd te bereiken zijn en altijd mensen kunnen bereiken. Maar goed, dat terzijde, de keuze zou dus sowieso op een reguliere vaste carrier pre-select aanbieder vallen.. Alleen, nu is het enige wat ik bij Quantum Telecom kan doen is mij eigenlijk direct aanmelden.. Ik kan nog niet even een officiële site van quantum bezoeken, want blijkbaar bestaat deze gewoon niet.. Google kan alleen voor mij de site van quantum telecom uk vinden, maar daar koop ik veel voor.. Ik krijg ook bij bellen.com opeens meer het idee dat het zelf CPS verkoopt ipv dat een onafhankelijk vergelijkend orgaan is.. Zo hebben ze het erover dat je wel 4 verschillende CPS kan kiezen voor elk doeleinde van je telefonie.. Dat komt dus bij mij allemaal een beetje warrig over en er is dus bij mij niet helemaal duidelijk wat nou de bedoeling is.. Want als ik mij aanmeld, waarvoor meld ik mij dan aan... Bij een uitstrooing van mijn telefoongedrag over 40 verschillende CPS? Geen site dus te vinden verder.. Als je quantum telecom intiept krijg je zowaar als eerste hit een aanmeldformulier voor quantum telecom, en bij wie? Ja hoor, bij bellen.com..
http://www.google.nl/sear...telecom&btnG=Zoeken&meta=
levert aantal zoekresultaten op met als 4e hit deze;
http://secure.bencom.nl/f...83&site=bellen&ref=1&l=nl
Kortom is mijn vraag of die site wel te vertrouwen is, zo ja, weten jullie of d'r een officiële site van quantum telecom bestaat? Zo niet, wat weten jullie nog voor sites waar ik daadwerkelijk objectief telecomadvies kan vinden?

Verwijderd

Topicstarter
*schop* .... niemand?

• RicX
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-01 19:03

RicX

Het leven is geen ponypark

uhm.... dees ??

Honesty is the best policy, but insanity is a better defense

Verwijderd

Topicstarter
Zoals in mijn startpost te lezen is, dat is de site voor de UK... Helaas koop ik daar voor NL dus weinig tot niets voor..

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2025

RSpliet

*blink*

Zijn zij goedkoper dan http://www.bel1649.nl/ ? Zeker naar Taiwan niet ;). Het geeft misschien geen antwoord op jou vraag, maar ik weet wel dan bel1649 betrouwbaar is, een vriend van mij belt er al jaren mee.

[ Voor 49% gewijzigd door RSpliet op 27-06-2005 00:45 ]

Schaadt het niet, dan baat het niet

• marcovdb
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-04-2025
Quantum telecom is gelieerd aan Connextion World.

Kijk hier eens voor gegevens inclusief een spreadsheet met alle tarieven:

http://www.connexionworld.nl/html/nl/domestic/domestic.htm
Pagina: 1