[TIP] Zeeheldenfestival in Den Haag

Pagina: 1
Acties:

• Triplefox
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-06-2025
Dit weekend is er in Den Haag een gratis festival met kunst zang en dans voor uitgebreide info klik hier.
Met het mooie weer zou het best een leuke shoot kunnen worden, wie weet tot ziens!

Genoeg om leuke foto's te maken | www.hondenopdefoto.nl

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Wanneer is dat gebeuren met die lucht veteranen bedoeling ookalweer? Zouden nogal wat heli's en f16 overvliegen geloof ik

• Triplefox
MicDis schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 12:33:
Wanneer is dat gebeuren met die lucht veteranen bedoeling ookalweer? Zouden nogal wat heli's en f16 overvliegen geloof ik
Woensdag 29 Juni om 16.00 boven het Binnenhof

F16 straaljagers,PC-7 trainingsvliegtuigen, Cougar heli's,Alouette heli's, Apache heli's en nog wat oudere toestellen met een spitfire en een B-25

Een vlieghoogte van 300 M! en ze noemen het een fly-past, het beste is een hoog punt te zoeken of een open vlakte want anders zie je er niets van raden ze al aan.

uhhhhhhh iemand enig idee hoe je op het dak van de 2e kamer komt? 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Triplefox op 24-06-2005 12:45 ]

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Triplefox schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 12:42:
[...]

Woensdag 29 Juni om 16.00 boven het Binnenhof

F16 straaljagers,PC-7 trainingsvliegtuigen, Cougar heli's,Alouette heli's, Apache heli's en nog wat oudere toestellen met een spitfire en een B-25

Een vlieghoogte van 300 M! en ze noemen het een fly-past, het beste is een hoog punt te zoeken of een open vlakte want anders zie je er niets van raden ze al aan.

uhhhhhhh iemand enig idee hoe je op het dak van de 2e kamer komt? 8)7
Jij typt even te plekke de posthoorn over ofzo :+ lol

Hmm telelens mee dan maar.

• Triplefox
MicDis schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 15:50:
[...]

Jij typt even te plekke de posthoorn over ofzo :+ lol

Hmm telelens mee dan maar.
u vraagt wij typen.... :*) las het zelf ook pas maar was het alweer vergeten maar nu ik dit lees .... toch maar ff kijken of ik in het torentje van JP mag...