Toon posts:

[XP] Spontane crash > gevolg > fout tijdens laden OS

Pagina: 1
Acties:
  • 247 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat gister gezellig een potje te knallen op CS. Nou is dit niet zo vreemd, doe dat wel vaker, maar tijdens het spelen sprong me beeld ineens zwart, hoorde ik nog wat gekke geluidjes uit me speakers komen, waarna ik heb hem uitgezet. Dit komt geregeld voor, en is alleen als ik CS:source speel, heb heb nog nooit bij andere programma's of spellen gehad.

Nu wou ik hem vandaag weer aanzetten, maar tot mijn verbazing blijft ie hangen bij de POST met de melding "fout tijdens het laden van besturingssysteem". Ik heb gekeken of mijn HDD nog wel herkend wordt in de BIOS, maar dat is nog steeds het geval. Ik heb gezien dat meerdere mensen dit probleem hebben, maar dat is over het algemeen als zij windows opnieuw willen installeren. Bij mij staat deze al geinstalleerd, weet eigenlijk niet wat nu de oorzaak kan zijn. Ben alles nog even nagelopen in de systeemkast zelf, of er niet toch iets los zat o.i.d. maar dit was ook niet het geval.

Ik heb een NEC computer:
Pentium 4 2.4 GHZ
Columbia II Gigabyte SIS 651 moederbord
512 DDR ram
Windows XP
Radeon 9700 Pro

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Krijg je nog meer qua foutmelding of is dat het? :)
Heb je je harddisk al eens getest op fouten met een tooltje van de fabrikant? :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
SP2 ook aanwezig op deze machine? Bootrecord al geprobeerd te fixen? Veilige modus werkt vast ook niet vermoed ik....

Wat heb je verder al gevonden hierover? Problemen met booten, hoe kan je ze oplossen. al gezien?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters